„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pragariška diena „ConnectPay Racing“ trijulei: dykumoje teko dirbti mechanikais

Po dešimties Dakaro greičio ruožų į greičiausių sunkvežimių dešimtuką patekusi Lietuvos komanda „ConnectPay Racing“ vienuoliktame greičio ruože susidūrė su sunkumais. Kelias dienas iš eilės smulkiais technikos kaprizais pasižymėjęs jų sunkvežimis šįkart sugedo rimčiau – dykumoje teko stoti ilgam remontui. Čia komanda sugaišo bene pusantros valandos. Trijulė finišą pasiekti sugebėjo, tačiau vėl smuktelėjo į vienuoliktą klasės vietą, rašoma pranešime.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Martin Macik team nuotr.

Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius sakė, kad ekipa į vienuoliktosios Dakaro dienos startą išvyko pakilios nuotaikos. Atrodė, kad mechanikai pašalino visas iki tol kamavusias nedideles technines problemas – nebesijautė vibracijų, niekur nebevarvėjo aušinimo skystis, degalai, nesitaškė alyva.

Kad „ConnectPay Racing“ komandai viskas klojasi sklandžiai bylojo ir vienuolikto greičio ruožo pradžia – pirmąjį kelio tašką lietuviai pasiekė antroje vietoje, aplenkę tris iš keturių „Kamaz“ ir vienam iš jų nusileidę vos šešias sekundes per 40 kilometrų. Tačiau tuomet „atsitiko Dakaras“.

„Startavome puikiai, bet po kelių kilometrų nepaėmėme vieno taško. Buvo labai daug dulkių, malėsi daug sunkvežimių. Nusprendėme nebegaišti ir važiuoti į kitą tašką. Kiek vėliau mūsų laukė kopos, dėl kurių šiek tiek nerimavau. Tačiau jas įveikėme puikiai, be jokių problemų, tačiau vienu metu pajutau, kad šiek tiek trūksta galios.

Sustojęs neutralizacijoje pamačiau, kad turbina visa pajuodavusi nuo išmetamųjų dujų. Po neutralizacijos išvis dingo galia – turėjome gal tik trečdalį jos. Vieną kartą sustojome pažiūrėti, ar galime kažką padaryti, bet nusprendėme pamažu judėti į priekį. Sunku buvo ropoti per tas kopas. Ant vienos kopos užgesome. Suku starterį – jokios reakcijos. Mygtukas užvedimo neveikia. Supratau, kad nudegė laidai. Teko užsivesti kitaip.

Stovėdami įjungėme fantaziją ir taip pat bandėme spręsti turbinos problemą sąvaržomis, tačiau pavažiavus dešimt kilometrų tos mūsų uždėtos sąvaržos nuplyšo. Vėl tvarkėme iš naujo. Po to kopose vėl įkritome į duobę, iš kurios vos išvažiavome. Jau galvojau, kad ten mūsų Dakaras ir baigsis. Šiaip ne taip dėliodami tas sąvaržas prie turbinos sugebėjome išvažiuoti iš to kopų masyvo.

Bet ir tada nuotykiai nesibaigė – iki finišo likus kelioms dešimtims kilometrų, važiuojant tamsoje, nesėkmingai pervažiavome akmenų masyvą. Pramušėme ratą, tai teko sustoti dar vieną kartą“, – sunkiausios dienos Dakare įvykius pasakojo Vaidotas Paškevičius.

Vaidotas Paškevičius teigė, kad greičiausiai visos problemos prasidėjo dėl mažos smulkmenos. Išvakarėse „Mamba“ remontavę mechanikai pastebėjo, kad vienas turbinos tvirtinimo varžtas buvo sulinkęs ir prasisukęs. Technikai jį pakeitė, tačiau veikiausiai surenkant viską atgal iki galo nebuvo užveržta viena sąvarža.

„Labai džiaugiamės, kad esame finiše ir tęsiame kovą. Aišku tikrai gaila, kad šiandien mums taip nepasisekė. Bet Dakaras yra Dakaras“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Likus vienam greičio ruožui „ConnectPay Racing“ komanda vėl iškrito iš sunkvežimių įskaitos dešimtuko ir dabar užima vienuoliktą vietą. Penktadienį dalyvių laukia paskutinė Dakaro ralio diena, kurioje numatyta per 160 kilometrų.

Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs