Prasidėjo Dakaro ralį primenantis WRC Safari ralis

Afrikoje prasidėjo WRC Safari ralis, kuris savo specifika yra pats artimiausias Lietuvių pamiltam Dakaro raliui. Šiame nenuspėjamame ralyje dažniausiai laimi ne greičiausias, o gudriausiai savo automobilį tausojantis vairuotojas. Birus „feš feš“ tipo smėlis, į kelią išbėgantys laukiniai gyvūnai ar po lietaus klampiu purvynu tampantys keliai – Afrikoje būna visko.
WRC Safari ralis Kenijoje. Organizatorių „facebook“ paskyroje publikuota nuotr.
WRC Safari ralis. WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.

Vienintelis ketvirtadienio greičio ruožas (SS1) prasidės 13:05 val.

Prologas

Po pirmų trijų bandymų greičiausiu buvęs K.Rovanpera sakė: „Šiame ralyje negali nieko prognozuoti. Todėl nekeliu sau jokių konkrečių tikslų, nieko nesitikiu, tiesiog noriu turėti gerą ralį ir pasižiūrėsim, kas nutiks.“

Kol privatininkas J.Serderidis atsilikdamas nuo lyderio po 20 sek. per ruožą prilygo nebent tik „Rally2“ vairuotojams, T.Neuville trečiu bandymu fiksavo P2 laiką.

Finišavęs T.Neuville prasitarė, kad vis dar ieško optimaliausių automobilio sureguliavimo parametrų. Esą viską komplikuoja ir tai, jog per greičių ruožų susirašymus vairuotojus užklupo smarkios liūtys, o šiuo metu danga yra visiškai sausa.

G.Munsteris (P8) irgi skundėsi liūtimis: „Čia kol kas viskas yra tikra beprotybė. Per susirašymus oro sąlygos nuolatos keitėsi ir aš visiškai nežinau, ko iš šio ralio tikėtis.“

Planas Afrikoje aiškus – tausoti automobilį ir neįsivelti į nuolatinį techninių problemų sprendimą

„Planas Afrikoje aiškus – svarbiausia tausoti automobilį ir neįsivelti į nuolatinį techninių problemų sprendimą. Jei pavyks bent dalį to padaryti – bus labai gerai“, - sakė P5 laiką fiksavęs O.Tanakas.

Prologo rezultatai:

Safari ralio prologo rezultatai
Safari ralio prologo rezultatai

Kalbos apie galimą T.Neuville pasitraukimą

Visą praeitą savaitę netilo kalbos apie tai, kad 35-erių metų amžiaus T.Neuville šis sezonas gali būti paskutinis. Kol galiausiai žurnalistai susisiekė su pačiu Thierry norėdami sužinoti, ar dabartine WRC kryptimi nepatenkintas belgas tikrai svarsto apie karjeros pabaigą.

„Aš tiesiog pasakiau, kad jei automobilių gamintojai (mano atveju „Hyundai“) nutartų pasitraukti. Aš kitais metais taip pat baigčiau karjerą. Aš tiesiog neturėčiau kito pasirinkimo. Kaip sakoma – kamuolys yra „Hyundai“ rankose. Jei jie man pasiūlys naują kontraktą, aš čia norėčiau važiuoti ir 2025 metais“, - situaciją paaiškino T.Neuville.

Ir vėl dalyvaus Kalle Rovanpera

Tarp startuojančių dalyvių pokyčiai minimalūs. Prie „M-Sport Ford“ dueto (A.Fourmaux ir G.Munsterio) prisijungė privatininkas Jourdanas Serderidis.

Tuo tarpu „Hyundai“ išrikiavo identišką Švedijos etapui vairuotojų sąstatą. Čempionate pirmaujantį T.Neuville, kuriam ir vėl startavus pirmam teks valyti kelius, O.Tanaką ir praeitame etape laimėjusį E.Lappi.

Aišku, didžiausi lūkesčiai siejami su „Toyota“. Pernai Safari ralyje jie užėmė pirmas keturias vietas. Vienintelis skirtumas nuo praeitų metų, kad šiemet neturėsime S.Ogier (pernai šiame ralyje užėmė P1).

Tuo tarpu ir vėl startuos tik dalyje etapų šiemet dalyvaujantis K.Rovanpera (P2 Safari ralyje pernai), 2024 m. čempionate dėl titulo kovojantis E.Evansas (P3 Safari ralyje pernai) ir T.Katsuta (P4 Safari ralyje pernai).

Prieš Safari ralio pradžią bendra čempionato įskaita atrodo taip:

WRC bendra įskaita po dviejų etapų
WRC bendra įskaita po dviejų etapų

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis