Taigi skeptikai, teigę, kad universalas raliui per ilgas, nutilo jau po pirmos dienos, kai „Honda Civic Tourer“ net dviem minutėm lenkdama artimiausius persekiotojus išsiveržė į priekį. Ir po dviejų ralio dienų universalas akivaizdžia persvara lenkė kitų gamintojų konkurentus ir padėjo Ž.Pekarsko bei G.Žiuros ekipažui laimėti pirmąją vietą kaip niekad gausioje dyzelių klasėje.
Bene didžiausias „Honda Civic Tourer“ pateiktas netikėtumas – tikrai ne bagažo skyriaus dydis (ralyje mums jos juk nereikėjo), o labai mažos kuro sąnaudos. Pervažiavimuose iš vieno greičio ruožo į kitą „Honda“ džiugino 4,6 l/100 km kuro sąnaudoms! (važiavome ne ekonomišku režimu, kurį gali rinktis vairuotojai mygtuko paspaudimu) ir atjungę start/stop režimą. Žinoma, apvažiuojant kūgelius ar nuolat akseleruojant/stabdant kartodrome (kitaip tariant, važiuojant „dugnais“), sąnaudos trumpam pasiekdavo ir 9 l/100 km (anksčiau važiuojant ne tokiais ekonomiškais automobiliais šis rodiklis siekdavo net 20-40 l).
Kitas šio modelio privalumas – tikrai labai „lengvas“ vairas ir ergonomiškas valdymas. Slalomo trasose senesnių modelių vairuotojai tikrai galėjo pavydėti šio patogumo. Ypač turint omeny, kad, važiuojant tarp kūgelių, itin dažnai reikia junginėti pavaras.
Pavaros jungėsi labai sklandžiai, visi mygtukai – savo vietose, o pertraukų metu galėjome išbandyti ir garso aparatūrą – tikrai nebereikia dėti papildomų stiprintuvų ir žemų dažnių kolonėlių. Būtų patenkintas net automobilių „magių“ specialistas Saulėns.
Stabdžiai taip pat patikimi – nepraslydome nė vienos „bazės“ (toks finišavimo būdas, kai liniją gali kirsti tik priekiniai ratai, o galiniai turi likti kitapus).
Elektromagnetiniu būdu reguliuojami amortizatoriai – dar viena maloni naujovė. Mygtuko paspaudimu galima važiuoklę „kietinti“ arba „minkštinti“. Mes ralyje važiavome pasirinkę „dynamic“ režimą. Automobilio elgsena buvo šiek tiek sportiškesnė, pakaba standesnė – ji neleido posūkiuose civikui pernelyg daug svyruoti. O norint važiuoti „minkščiau“, tarkime automagistralėje, galima rinktis „normal“ ar net „comfort“ režimą.
Apie modelį
Šis „Honda Civic Tourer“ kainuoja apie 23 tūkst. eurų (81 tūkst. litų). Jame sumontuota kiek praturtinta „Lifestyle“ bazinė komplektacija.
Variklis – 1,6 i-DTEC. Maks. sukimo momentas 300/2000 Nm/aps. per min. Pagreitėjimas iki 100 km/val. – 10,5 sek. Kombinuotos kuro sąnaudos – 3,9 l/100 km. CO2 (g/km) – 103. 624 l bagažinė. Bendroji leistina masė – 1910 kg.