Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Press ralio“ netikėtumas – „Honda Civic Tourer“

Neslėpsiu: daugelis kolegų, pamatę, kad į „Press ralį“ atvykome su dailiu universalu, ir dar dyzeliniu, smagiai traukė per dantį: gal susiruošėme poilsiauti prie jūros? Žinoma, nuvykti prie jūros šiuo patogiu ir ekonomišku automobiliu būtų vienas malonumas. Ir net nebūtinai prie Baltijos – su tokių galimybių universalu drąsiai galima keliauti į Kroatiją, Italiją, Bulgariją ar net Turkiją. Tačiau šį kartą su „Honda Civic Tourer“ atvykome į originalaus formato ralį, kurio dalyviai lenktyniauja neturėdami galimybės iš anksto susipažinti su trasomis.
„Press ralis 2015“: Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiura su „Honda Civic Tourer“ – dyzelių klasės nugalėtojai
„Press ralis 2015“: Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiura su „Honda Civic Tourer“ – dyzelių klasės nugalėtojai / Algimanto Brazaičio nuotr.

Taigi skeptikai, teigę, kad universalas raliui per ilgas, nutilo jau po pirmos dienos, kai „Honda Civic Tourer“ net dviem minutėm lenkdama artimiausius persekiotojus išsiveržė į priekį. Ir po dviejų ralio dienų universalas akivaizdžia persvara lenkė kitų gamintojų konkurentus ir padėjo Ž.Pekarsko bei G.Žiuros ekipažui laimėti pirmąją vietą kaip niekad gausioje dyzelių klasėje.

VIDEO: HONDA CIVIC TOURER - „Press ralyje 2015“

Bene didžiausias „Honda Civic Tourer“ pateiktas netikėtumas – tikrai ne bagažo skyriaus dydis (ralyje mums jos juk nereikėjo), o labai mažos kuro sąnaudos. Pervažiavimuose iš vieno greičio ruožo į kitą „Honda“ džiugino 4,6 l/100 km kuro sąnaudoms! (važiavome ne ekonomišku režimu, kurį gali rinktis vairuotojai mygtuko paspaudimu) ir atjungę start/stop režimą. Žinoma, apvažiuojant kūgelius ar nuolat akseleruojant/stabdant kartodrome (kitaip tariant, važiuojant „dugnais“), sąnaudos trumpam pasiekdavo ir 9 l/100 km (anksčiau važiuojant ne tokiais ekonomiškais automobiliais šis rodiklis siekdavo net 20-40 l).

Giedriaus Matulaičio nuotr./Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiūra („Honda Civic Tourer“)
Giedriaus Matulaičio nuotr./Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiūra („Honda Civic Tourer“)

Kitas šio modelio privalumas – tikrai labai „lengvas“ vairas ir ergonomiškas valdymas. Slalomo trasose senesnių modelių vairuotojai tikrai galėjo pavydėti šio patogumo. Ypač turint omeny, kad, važiuojant tarp kūgelių, itin dažnai reikia junginėti pavaras.

Pavaros jungėsi labai sklandžiai, visi mygtukai – savo vietose, o pertraukų metu galėjome išbandyti ir garso aparatūrą – tikrai nebereikia dėti papildomų stiprintuvų ir žemų dažnių kolonėlių. Būtų patenkintas net automobilių „magių“ specialistas Saulėns.

Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiūra „Press ralyje 2015“
Vytauto Pilkausko/98.lt nuotr./Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiūra „Press ralyje 2015“

Stabdžiai taip pat patikimi – nepraslydome nė vienos „bazės“ (toks finišavimo būdas, kai liniją gali kirsti tik priekiniai ratai, o galiniai turi likti kitapus).

„Honda“ nuotr./„Honda Civic Tourer“ interjeras
„Honda“ nuotr./„Honda Civic Tourer“ interjeras

Elektromagnetiniu būdu reguliuojami amortizatoriai – dar viena maloni naujovė. Mygtuko paspaudimu galima važiuoklę „kietinti“ arba „minkštinti“. Mes ralyje važiavome pasirinkę „dynamic“ režimą. Automobilio elgsena buvo šiek tiek sportiškesnė, pakaba standesnė – ji neleido posūkiuose civikui pernelyg daug svyruoti. O norint važiuoti „minkščiau“, tarkime automagistralėje, galima rinktis „normal“ ar net „comfort“ režimą.

„Press ralio“ dyzelių klasėje nugalėjo „Honda Civic Tourer“ vairavę Ž.Pekarskas ir Giedrius Žiura.
„Press ralio“ dyzelių klasėje nugalėjo „Honda Civic Tourer“ vairavę Ž.Pekarskas ir Giedrius Žiura.

Apie modelį

Šis „Honda Civic Tourer“ kainuoja apie 23 tūkst. eurų (81 tūkst. litų). Jame sumontuota kiek praturtinta „Lifestyle“ bazinė komplektacija.

Variklis – 1,6 i-DTEC. Maks. sukimo momentas 300/2000 Nm/aps. per min. Pagreitėjimas iki 100 km/val. – 10,5 sek. Kombinuotos kuro sąnaudos – 3,9 l/100 km. CO2 (g/km) – 103. 624 l bagažinė. Bendroji leistina masė – 1910 kg.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs