„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Press ralio“ nežinomųjų mažėja kasdien

Kuo labiau artėja gegužės 31-ąją Rygoje startuosiantis XVIII tarptautinis „Press ralis“, tuo mažiau nežinomųjų belieka komandų ar atskirų lenktynininkų sąrašuose, nekalbant apie pačius renginio kontūrus, kuriuos jo organizatoriai nubraižė jau seniai.
Mindaugas Grinius ir Dainius Leonavičius pasirengę atgaivinti įspūdžius su naująja „Toyota GT 86“
Mindaugas Grinius ir Dainius Leonavičius pasirengę atgaivinti įspūdžius su naująja „Toyota GT 86“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Lietuvą jau pasiekė ir dvi naujutėlaitės „Toyota GT86“, kurias vairuos specialiai šiam raliui suburtos „Dream Toyota Team“ ekipos nariai, portalo lrytas.lt žurnalistas Mindaugas Grinius su jau ne pirmus metus jam raliuose talkinančiu sūnumi Adomu ir vienas tituluočiausių „Press ralio“ dalyvių, LNK laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas Dainius Leonavičius, startuosiantis su ilgamečiu savo šturmanu architektu Adomu Šablevičiumi.  

„Yra tekę vairuoti ir kur kas galingesnių automobilių, tačiau pirmą kartą šį japonišką automobilį išbandęs „Metų automobilio 2013“ konkurse likau juo patenkintas ir dabar kuo greičiau noriu atgaivinti įspūdžius“, – sako M. Grinius, neslepiantis vilčių kartu su Dainiumi laimėti ralio komandinę įskaitą. – Nors tai ne patys galingiausi „Press ralio“ automobiliai, tačiau galiniais ratais varomas „Toyota GT86“ yra puikiai valdomas, gerai subalansuotas, keliantis pasitikėjimą automobilis“. 

D. Leonavičius jame turėtų jaustis kaip žuvis vandenyje. Mat Dainius su „Toyota GT86“ pirmtake, legendine „Toyota Corolla AE86“, yra tapęs Lietuvos standartinių-gamyklinių automobilių ralio čempionu, prestižinio ralio „Aplink Lietuvą“ 2 vietos laimėtoju absoliučioje įskaitoje, Lietuvos slalomo vicečempionu, skynęs pergales ir prizines vietas daugelyje kitų varžybų.

„Teko šiek tiek pasivažinėti ir su naująja „Toyota GT86“, kurios gamintojai išsaugojo gerąsias mano buvusios kovų draugės AE86 savybes ir gerokai ją patobulino, – pasakoja Dainius. – Ypač žavi geras valdomumas, žemas svorio centras. Nors GT86 savo 200 AG pajėgumu neprilygsta ralyje važiuosiantiems „Subaru STI“ ir „Mitsubishi Lancer Evo“, tačiau manau, kad klasėje iki 2000 kub. cm pasivaržysime dėl prizinių vietų. Na, o mano tikslai – dar kartą nugalėti ne tik klasėje, bet ir neoficialioje absoliučioje ralio įskaitoje.“

Nors nežinomųjų ir mažėja, tačiau viena paslaptis visgi paaiškės tik pirmosios ralio dienos pačią pavakarę. Mat „TopGear“ žurnalas šiais metais ruošiasi pristatyti vieną iš tiesų ypatingą svečią – mistiškiausią autosporto asmenybę STIGĄ. Niekada skafandrinio šalmo nenusiimantis, kombinezono nenusivelkantis ir niekada nekalbantis herojus po ilgų derybų sutiko savo vizitu pagerbti „Press ralį 2013“ startuodamas jame hibridiniu „Toyota Auris“. 

Dar daugiau – pirmosios lenktynių dienos vakarą žurnalo „TopGear Lietuva“ komanda surengs viktoriną „Atspėk tikrąjį STIGO vardą“. Geriausias orakulas gaus dovaną – sportinio vairavimo pamoką su pačiu STIGU...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs