Aro Gibiežos planuose – rekordo važiuojant pakėlus priekinį ratą ir rankomis neliečiant vairo pagerinimas. Šiuo metu Gineso rekordų knygoje geriausias pasiekimas priskiriamas motoakrobatui iš Indijos, kuris šitaip įveikė 567 metrų atstumą.
Motoakrobatas Aras Gibieža sako, kad šį rekordą pagerinti nebus lengva. Tam reikėjo nemažai treniruočių stengiantis surasti geriausią pavaros perdavimą, padangų slėgį, bendrą motociklo balansą.
„Atsidariau rekordų knygą ir pradėjau ieškoti, kokį čia rekordą pagerinus. Šį rekordą jau seniau esu pastebėjęs ir pagalvojau, kad reikia planuoti. Pasidalinau šia idėja „Red Bull“ ir jie pasiūlė prisijungti prie jų renginio, kuriame jie demonstruos F-1 bolidą. Po idėjos išgvildenimo ėmėmės treniruočių.
Dabar šis rekordas siekia 567 metrus. Taigi tikslas nuvažiuoti daugiau. Išties sudėtingiausia buvo susikonfigūruoti motociklą. Reikia žeminti padangų slėgį, kelti variklio apsukas. Kadangi aš esu pratęs prie kitokio slėgio ir apsukų, man buvo šiokių tokių naujienų ir adaptacija užėmė laiko“, – sakė Aras Gibieža.
Penktadienį Aras Gibieža surengė generalinę repeticiją Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Šiam triukui šlifuoti buvo pasirinkta tiesi atkarpa tarp vadinamųjų „Pirmojo“ ir „Stadiono“ posūkių.
Išbandęs šią atkarpą pravažiuoti ant galinio rato ir rankomis nevairuodamas, „Red Bull“ atletas netruko pastebėti, kad didelį vaidmenį čia vaidina trasos pokrypis ir danga. Be to, tiesiojoje atkarpoje vietos buvo per mažai, kad būtų galima įveikti visą rekordui reikiamą atstumą. Dėl šios priežasties motoakrobatas triuką pradėti ir užbaigti turėjo praktiškai posūkiuose, kas dar labiau apsunkino užduotį.
Tačiau po kelias valandas trukusios treniruotės Aras Gibieža teigė, kad yra pasiruošęs šį rekordą pagerinti visų žiūrovų akivaizdoje rugsėjo 3-ią dieną. Jis tvirtina, kad Konstitucijos prospekte sąlygos tam bus šiek tiek geresnės nei vienintelėje Lietuvoje žiedinių lenktynių trasoje.
„Sunku treniruotėms surasti tinkamą lokaciją, nes nėra daug uždarų ir tam tinkamų vietų, kur būtų galima tiek metrų važiuoti tiesiai. Esu važinėjęs uždarytame kelyje, kur nevyko eismas, bet trasoje visai kitas susikaupimas ir nusiteikimas visam procesui.
Šiandien čia jausmai – visai kiti. Gavau beveik tai, ko tikėjausi. Norėjau ramybės, atsiskyrimo ir tiesiog pabūti su motociklu, kad galėčiau viską apgalvoti, kaip teisingai atlikti važiavimą.
Šiek tiek nustebino tai, kad ši trasos tiesioji yra kiek trumpesnė nei dabar esantis rekordas. Bet kadangi per treniruotes buvome arti tikslo, tikimės rugsėjo 3-ią dieną šį rekordą įgyvendinti“, – sakė Aras Gibieža.
Stebėti Aro Gibiežos bandymo pagerinti šį rekordą į Vilnių atvyks ir Guinnesso rekordų knygos atstovai. Ekspertų komisija stebės, ar rekordas atliktas tinkamai ir laikantis visų jo taisyklių. Tam Aras Gibieža turės tris bandymus.