Komanda „Toyota Gazoo Racing“ pranešė, kad prieš šias, lemiamas čempionato lenktynes, pakoregavo savo pilotų sudėtį. Šiais pakeitimais siekiama optimaliai padidinti savo pajėgumus. 24 val. lenktynės Le Mane vyks birželio mėnesį.
S.Sarrazinas prisijungs prie kito ekipažo
Le Mano lenktynėse TS050 HYBRID Nr. 7 bolidą kartu su Mike'u Conway ir Kamui Kobayashiu dabar pilotuos Stéphane'as Sarrazinas. Praėjusiais metais šis atgaivintas ekipažas, kuris pasaulio čempionato pilotų įskaitoje užėmė trečiąją vietą, La Sarthe trasoje finišavo antras.
José María López WEC čempionate spėjo tik apšilti kojas – Siverstoune jis patyrė avariją ir dėl traumos negalėjo dalyvauti Spa lenktynėse. Dabar jis suformavo ekipažą su Nicolas Lapierre ir Yuji Kunimoto, kurių ekipažas yra Nr. 9.
TS050 HYBRID Nr. 8 bolido pilotų sudėtis nepasikeitė: Sébastienas Buemi, Anthony Davidsonas ir Kazukis Nakajima Le Mane drauge lenktyniaus trečius metus iš eilės.
Po Le Mano likusį sezoną komanda toliau dalyvaus su dviem automobiliais. José María grįš į komandą Nr. 7 ir lenktyniaus kartu su Mike'u bei Kamui.
Sprendimą priėmė komandos prezidentas
Toshio Sato (komandos prezidentas): „Per pastarąsias kelias savaites dėl José María traumos mūsų situacija pasikeitė. Jam nepasisekė, nes šių metų WEC čempionate jis apsuko vos kelis ratus. Todėl mes visi supratome, jog reikia pakoreguoti pilotų sudėtį. Esu visiškai tikras, Stéphane'as puikiai papildys ekipažą Nr. 7, kuris gali kovoti dėl pergalės. José María, kaip ir Yuji, šiais metais Le Mane įgis daug naudingos patirties, susipažindamas su trasa ir apskritai su su lenktynėmis. Tai svarbus žingsnis į priekį.“
Apie „Toyota Gazoo Racing“ komandą Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate: laimėti Le Mane iki šiol nepavyko
Pirmą kartą Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) TOYOTA komanda pasirodė 1983 m. Tai buvo ilgametės dalyvavimo ištvermės lenktynėse istorijos pradžia. Nuo 1985 m. TOYOTA automobiliai dalyvavo aštuoniolikoje Le Mano 24 val. trukmės lenktynių, penkis kartus užimdami antrąją vietą. laimėti Le Mane iki šiol nepavyko.
2012 m. atgaivintame Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate TOYOTA dalyvavo pasitelkdama TOYOTA Higashi-Fuji technikos centro profesinę patirtį konstruojant hibridinį galios agregatą ir TOYOTA Motorsport GmbH pajėgumus kuriant važiuoklę. Tarptautinės komandos centras yra įkurtas Kelne (Vokietija). Komandą sudaro inžinieriai iš TOYOTA automobilių sporto ir hibridinių technologijų skyriaus, kurių ištobulintos technologijos ir praktinės žinios pritaikomos kuriant keliams skirtus automobilius.
Nuo 2012 m. TOYOTA komanda yra iškovojusi 11 pole pozicijų ir laimėjusi 13 lenktynių, ant nugalėtojų pakylos užlipdama 34 kartus. 2014 m. komanda su TS040 HYBRID laimėjo Pasaulio čempionatą pilotų ir gamintojų įskaitose, o po metų TOYOTA minėjo savo pirmojo starto Le Mano lenktynėse trisdešimtmetį.
TOYOTA Motorsport GmbH užsiima ne tik WEC projektu, bet ir kita veikla, pavyzdžiui, tiekia variklius TOYOTA komandai jai grįžus į Pasaulio ralio čempionatą 2017 m., taip pat teikia inžinerines paslaugas verslo ir privatiems klientams automobilių sporto srityje.