Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prieš „Samsonas Rally Utena“ varžybas – Giedriaus Firanto sprendimas pakeisti techniką

Jau artėjantį savaitgalį Utenoje įvyks paskutinysis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „Samsonas Rally Utena“. Po šių varžybų paaiškės naujieji Lietuvos ralio čempionai ir prizininkai. Jau dabar paraiškas čia startuoti pateikė 110 ekipažų iš devynių valstybių. Peržvelgus dalyvių sąrašą akis užkliūna už Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio dueto. Jie nurodė, kad čia startuos ne visiems puikiai žinomu savo „Mitsubishi Lancer EVO“, bet „Ford Fiesta“ automobiliu. „Samsonas Rally Utena“ organizatoriai nusprendė pasidomėti, kokie motyvai slypi už tokių rokiruočių, rašoma pranešime.
„Ford Fiesta Proto“
„Ford Fiesta Proto“ / Giedriaus Firanto nuotr.
Temos: 2 Utena Ralis

Po penkių įvykusių Lietuvos automobilių ralio čempionato etapų absoliučia vadinamoje AWD įskaitoje Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio bei Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažai turi surinkę vienodą taškų skaičių. Po 85 balus sukaupę duetai dabar dalijasi trečią-ketvirtą vietas.

Įdomu tai, kad iki šiol „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu važiavęs Giedriaus Firanto ir Mato Valiulio ekipažas paraiškoje nurodė, kad Utenoje pasirodys „Ford Fiesta“ automobiliu. Ar tai reiškia, kad Giedrius Firantas ir Matas Valiulis su šia technika bandys nugvelbti trečiąją metinės įskaitos vietą? Visgi ekipažo pilotas Giedrius Firantas patikino, kad tokios rokiruotės įvyko ne dėl kažkokių strategijų paskutiniam etapui. Tiesiog jų „Mitsubishi Lancer EVO“ per pastarąsias varžybas Elektrėnuose patyrė incidentą ir buvo gerokai apgadintas, o komanda jo iki „Samsonas Rally Utena“ varžybų reabilituoti tiesiog nespės.

„Mūsų automobilis nukentėjo smarkiai – visi kampai išskyrus stogą. Nusprendėme, kad verstis per galvą ir kažką daryti paskubomis nėra geras variantas, todėl ieškojome kitų sprendimų. Todėl nusprendėme, kad paskutinėms varžyboms automobilį reikia nuomotis ir radome šį modelį“, – sakė Giedrius Firantas.

Šis „Ford Fiesta“ nėra R5 kategorijos. Jis yra „Proto“ modelis ir čia po „Ford Fiesta“ kėbulu slypi „Mitsubishi Lancer EVO“ variklis ir kiti agregatai. Kaip sako Giedrius Firantas, kuris su šiuo automobiliu turėjo vos vieną testų sesiją, suprasti jo privalumus ir trūkumus bei lyginti jį su iki tol naudotu EVO kol kas yra sudėtinga. Visgi lenktynininkas tikisi, kad važiuojant šiuo automobiliu Utenoje jam pavyks išlaikyti dabar turimas pozicijas.

„Aš gal labiau žiūriu, kaip išsaugoti lyderių pozicijas savo klasėje, o ne trečią vietą absoliučioje įskaitoje. Absoliučioje įskaitoje galėtume išsilaikyti tik jei likimas padovanotų dovanų ir kažkam iš lyderių nepasisektų. Mums patiems savo jėgomis toje trečioje vietoje išsilaikyti būtų itin sunku. Klasėje reikalai šiek tiek geresni – ko gero užtektų varžybas baigti bent jau penktoje vietoje ir išsaugotume čempionų titulą“, – sakė Giedrius Firantas.

Daugiau informacijos apie rugsėjo 30-ą – spalio 1-ą dienomis įvyksiančias varžybas galima rasti www.rallyutena.lt bei organizatorių puslapyje „Facebook“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais