Naujajame automobilyje, kaip ir anksčiau pristatytuose „Lotus“ bei „McLaren“ modeliuose, nosis pakelta palyginus aukštai. Joje neišvengiamai dėl to atsiradęs laiptelis paslėptas šiemet leidžiamu dangteliu.
Bolido šonai ir galinė dalis primena „McLaren“ komandos sprendimus. Išmetimo sistema išdėstyta siekiant maksimaliai išnaudoti Koanda efektą. Pavarų dėžė, panašu, dar labiau ištęsta, taip pakabos elementus sumontuojant kiek įmanoma žemiau ir plačiau.
Į akis krenta ir prailginti priekinio sparno montavimo prie bolido nosies elementai bei įmantrios galinio sparno vertikaliųjų plokštelių ataugos.
„Ferrari“ pastebimai pakeitė ir bolido dažymą. Automobilį dabar puošia ryškios baltos linijos, atskiriančios raudonos spalvos plotus nuo juodai nudažytų erdvių. Šios spalvos ant šiemečio bolido – akivaizdžiai daugiau nei pernai.
F138 automobilio pavadinimo skaičiai simbolizuoja 2013 m. ir paskutinįjį 8 cilindrų variklį prieš įsigaliojant naujajam V6 standartui. Praėjusių metų modelis buvo pavadintas F2012.
„Ferrari F138“ buvo sukurtas pasitelkus Kelne, Vokietijoje, įrengtą buvusios „Toyota“ F-1 komandos vėjo tunelį. Nuolat ekipa kėlęs preblemų nuosavas įrenginys, tuo tarpu, buvo uždarytas rekonstrukcijai.