Jeanas-Pierre Jaussaudas ir Didieras Pironis su „Alpine-Renault A442B“ prieš beveik 35 metus laimėjo 1978-ųjų Le Mano 24 valandų lenktynes. Šiuo metu paryžiečiai ir sostinės svečiai turi dar vieną galimybę pamatyti „A442B“ – vieną iš pagrindinių eksponatų „L’Atelier Renault“ vykstančioje „No Limit“ (liet. „be limitų“) parodoje.
„Praėjusių metų lapkričio 5 dieną paskelbus apie „Alpine“ atgimimą, žingsnis po žingsnio judėjome į priekį“, – sakė Bernardas Ollivieris. „Šio automobilio pristatymas žymi naujo etapo pradžią. Naujienos apie mūsų ištvermės lenktynių programą buvo palankiai priimtos „Alpine“ entuziastų bei pasaulinės automobilių sporto bendruomenės. Nekantraujame pamatyti „Alpine“ automobilį lenktynių trasoje.“
„Renault“ nuotr./„N°36 Alpine“ Le Mano lenktynėms skirtas bolidas |
„Atstovauti „Alpine“ yra garbė, tačiau kartu ir didelė atsakomybė“, – sakė Philippas Sinaultas. „Kitas žingsnis – automobilio nugabenimas į Paulo Ricardo trasą, kur prasidės uolus darbas. Mūsų tikslas yra sėkmingai važiuoti ištvermės lenktynių LMP2 klasėje. Mes pasinaudosime bandomaisiais važiavimai ir pirmaisiais dviem ELMS etapais, kad pasiruoštumėme liepą vyksiančioms Le Mano 24 valandų ištvermės lenktynėms – pagrindiniam sezono renginiui.”
Prie Nelsono Panciatici (24 metai) ir Pierro Ragues (29 metai), apie kurių dalyvavimą buvo pranešta oficialaus programos pristatymo metu, Le Mano 24 valandų lenktynėse prisijungs 34 metų Tristanas Gommendy. Trys prancūzų lenktynininkai iškilo „Renault“ vienvietės formulės čempionate bei dalyvavo dešimtyje kitų įžymių lenktynių. Atsarginiu automobilio vairuotoju pasirinktas Paulis-Loupas Chatinas.
Važiuoklė „Alpine“
Variklis „Nissan V8“ (VK45)
Maksimali galia 500 AG
Degalai ir tepalai „Total“
Transmisija Šešių greičių sekvencinė „X-Trac“ pavarų dėžė
Vairas Hidraulinis vairo stiprintuvas
Stabdžiai „Brembo“ anglies pluošto stabdžiai
Padangos „Michelin“
Ilgis 4610 mm
Ratų bazė 2870 mm
Plotis 1995 mm
Svoris 900 kg
Maksimalus greitis 330 km/h