Iki šiol Adrienas Newey yra suprojektavęs dešimt konstruktorių taurių laimėjusių bolidų. Įdomi detalė tai, kad nors ir pernai Maxas nugalėjo vairuotojų bendroje įskaitoje, konstruktorių taurė vis tiek atiteko „Mercedes“. Nors ir dėl to austrai iš FIA gavo mažesnę piniginę premiją, bet daugelis mano, kad iš to „Red Bull“ tik dar daugiau išloš.
Kodėl?
Visų pirma dėl F1 taisyklių. Pagal jas, komanda užėmusi aukščiausią vietą konstruktorių taurėje, būsimus pusę metų gauna mažiausiai laiko tobulinti aerodinamiką vėjo tunelyje ir CFD (kompiuteriniais skaičiavimais paremtas aerodinamikos tobulinimo būdas). Žinant kaip šiemet radikaliai keitėsi bolidų išvaizda, galimybė turėti daugiau laiko tobulinti aerodinamiką tampa dar svarbesniu aspektu. Šioje srityje „Red Bull“ turės pranašumą.
„Honda“ pratęsia variklių tiekimą iki 2025-ųjų
Kita austrų komandai gera žinia mus pasiekė šios žiemos pertraukos metu. Japonai iš „Honda“ koncerno persigalvojo ir nutarė toliau tiekti variklius, kol bus pradėti naudoti naujojo tipo galios agregatai. Seniau buvo sutarta, kad naujai sukurtas „Red Bull Powertrains“ (toliau RBP) skyrius perims japonų paliktus variklius ir savarankiškai juos toliau tobulins. Visgi japonams persigalvojus, RBP galės pilnai susikoncentruoti į nuosavą naujo tipo variklį, kurį jie patys planuoja sukurti 2026-iesiems. Tuomet „Red Bull“ nori su perimta patirtimi iš „Honda“ patys tapti vienu iš variklių tiekėjų.
Maxo Verstappeno kontrakto galiojimas
Naujasis F1 čempionas turi iki 2023 m. sezono pabaigos galiojančią sutartį su „Red Bull“. Jei po to sezono Lewisas Hamiltonas nuspręs baigti karjerą taip atlaisvindamas vietą „Mercedes“, gal gali pasikartoti Sebastiano Vettelio situacija? Pamenate, pasibaigus vokiečio kontraktui su „Red Bull“, jis perėjo į „Ferrari“.
Šiuo metu M.Verstappenas per sezoną uždirba apie 25 mln. dolerių. Tai antras didžiausias atlyginimas po L.Hamiltono (jis uždirba apie 40 mln.). Visgi austrų komandos konsultantas Helmutas Marko teigia, kad pratęsiant sutartį nėra numatyta kelti atlyginimą. Manoma, kad jis jau dabar gauna maksimalią sumą, kurią „Red Bull“ gali pasiūlyti.
„Santykiai tarp komandos ir lenktynininkų yra kur kas svarbiau, nei bet kokie kontraktai. Jis atėjo į mūsų komanda dar būdamas paauglys ir kartu su mumis užaugo. Jis mūsų nepaliko net ir kai naudodami „Renault“ variklius aiškiai matėme, kad nepretenduojame į titulus. Manome, kad pasitikėjimas vieni kitais yra brangiausias mūsų turtas ir Maxas važiuos „Red Bull“ dar daug metų“, – sakė komandos vadovas C.Horneris.
Visgi tai nekeičia fakto, kad po Hamiltono pasitraukimo „Mercedes“ rimtai svarsto su G.Russellu ir M.Verstappenu sudaryti savotišką svajonių komandą.
Sergio Perezo kontraktas baigiasi 2022 m.
Kol M.Verstappenas turi apsčiai laiko apsvarstyti kur pasuks ateityje, jo komandos draugas S.Perezas šiame sezone bus kaip ant adatų. Po šio sezono baigiasi jo kontraktas.
Todėl 8 mln. dolerių per sezoną uždirbantis meksikietis norėdamas išlaikyti savo vietą komandoje, turės pasistengti. Jam į nugarą alsuos eilė pilotų, norinčių gauti jo vietą už vieno greičiausių rikiuotėje bolido vairo. V.Bottas yra sakęs, kad nuolatos važiuodamas „Mercedes“ turėdavo tik vis vieneriems metams pratęsiamus kontraktus. Suvokdamas, kad po nesėkmingo sezono greičiausiai turėsi atsisveikinti su esama komanda, jauti nuolatinį papildomą spaudimą. Būtent tokioje pačioje situacijoje šiemet atsidurs Sergio, į kurio vietą rimtai pretenduos Pierre Gasly. Abu pilotai sezono metu norės parodyti viską, ką tik gali geriausio.