Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje
Vladas Jurkevičius sakė, kad pirmasis išvažiavimas jau kiek rimtesniu, į „kovinį“ panašiu režimu leido aiškiau suprasti skirtumus tarp jo klasikiniame ralyje pilotuojamo „Škoda Fabia R5“ ir Dakaro ralyje naudojamo „Toyota Hilux“.
„Privačiuose testuose aš pirmą kartą. Atvažiavę gavome žemėlapį. Aisvydas telefone turėjo navigaciją ir tiesiog važiavome. Turime dvi konfigūracijas – 15 ir 30 kilometrų. Pradžioje pabandysime lėčiau, vėliau bandysime kiek greičiau. Po vakarykščių testų supratome, kad „Hilux“ už ralio automobilį sunkesnis, didesnis. Visur jaučiasi didesnė inercija. O virtimo ribų tikimės nesužinoti“, – sakė Vladas Jurkevičius.
Ekipažo šturmanas Aisvydas Paliukėnas sakė, kad vienas iš didžiausių iššūkių tandemui bus pasirinkti tokį tempą, kad nereikėtų stoti keisti pramuštų ratų. Būtent padangoms nepalankaus reljefo buvo per testus, tačiau lietuviai sugebėjo išvengti padangos prakirtimo.
„Testai pavyko gerai. Manau, kad tempas per geras Dakaro tempui. Aišku, neturime dar laikų, neturime kaip palyginti. Bet viskas gerai. Automobilis veikia nepriekaištingai. Trasa irgi visai įdomi. Turėjome tokią nemažą akmenų jūrą. Pavyko nepramušti padangos, tai pasisekė. Tačiau tokiu greičiu važiuojant turbūt laiko klausimas, kada ją pramušime.
Pasitreniravome vėliau padangos keitimą, tai iš principo mūsų veiksmai visi tie patys, ką mes atliekame su automobiliu klasikiniame ralyje. Tik viskas šiek tiek daugiau sveria“, – sakė Aisvydas Paliukėnas, pridūręs, kad prologe tiesiog važiuos savo tempu ir nebandys kažko įrodinėti.