CFMOTO Thunder Racing Team komandos sportininkui Antanui Kanopkinui per šį trumpą ruožą teko atlikti lenkimą, važiuoti greitai, o taip pat ir atrasti saugų, maratonui tinkamą tempą. Prieš akis penkios darbo dienos, per kurias dalyviams teks įveikti gerokai daugiau kilometrų nei šiandien.
„Prieš startą buvo šiek tiek nerimo, nes startavau vienas pirmųjų. Pirmus kilometrus buvo ganėtinai lengva važiuoti, nes priekyje matėsi dulkės, bet ne už ilgo pasivijau priekyje startavusią argentinietę. Kelis kilometrus teko pakovoti, kol radau saugią vietą ją aplenkti. Paskui važiavau jau savo varžybas. Dešimt kilometrų tikrai stipriai spaudžiau, o paskutinius šešis įsijungiau maratono režimą. Tai reiškia jokių slydinėjimų dėl vaizdų kameroms, bet greitas ir saugus tempas“, – pasakojo A. Kanopkinas ir paminėjo, jog maratoninėse varžybose būti tik greitu neužtenka.
Po prologo, vykusio Marakeše, komanda beveik 400 kilometrų važiavo į Zagoros miestą, kur ir startuos pirmasis greičio ruožas. Atvykus į naująjį bivaką laukė technikos patikrinimas prieš pirmąjį ilgąjį greičio ruožą ir psichologinis pasiruošimas jam.
Pirmadienį dalyviai turi įveikti net 500 kilometrų, iš kurių 272 sudarys greičio ruožas. Organizatoriai žada, kad pirmajame greičio ruože sportininkų laukia net 40 procentų akmenų, tiek pat atstumo važiuojant žeme ir penktadalis trasos smėlyje. Sportininkai vakare grįš į tą patį, Zagoroje įsikūrusį, bivaką.