Pagal starto eilę B.Vanagas buvo nugrūstas į pačią rikiuotės uodegą ir ralį pradėjo 157 vietoje iš 161 automobilių ekipažo. Tačiau trumpame greičio ruože jam pavyko puikiai pasirodyti ir aplenkti lėtesnius varžovus. Dar prieš startą B.Vanagas pripažino, kad jų startinė vieta nėra labai dėkinga, nes greičio ruožo metu tektų lenkti daug lėtesnių oponentų, o kiekvienas toks manevras yra pavojingas dėl gausybės dulkių važiuojant pro varžovą.
B.Vanagas po greičio ruožo džiaugėsi savo pasirodymu: automobilis atrodo puikiai, komanda dirba gerai. Jis teigė, kad organizatoriai kiek apsiskaičiavo su pervažiavimui nuo starto vietos Limoje iki greičio ruožo pradžios duota laiko norma – keturių valandų įveikti 250 km buvo per mažai.
Lenktynininkas taip pat džiaugėsi sprendimu neišleisti daug oro iš padangų, kas paprastai yra daroma smėlėtuose greičio ruožuose: „Atvažiavom vėluodami ir šiek tiek oro iš padangų išleidom, bet nedaug. Dabar tuo džiaugiuosi – buvo pakankamai kieta, daug staigių posūkių. Staigiuose posūkiuose, jeigu tu daug nuleidi ratus, turi šansą juos numontuoti.“
Paklaustas, kaip vertina užimtą 17 vietą, lenktynininkas atsakė: „Be abejo, džiaugiamės iškovota pozicija. Tai labai aukštas pasiekimas. Antra vertus, mūsų tikslas buvo sugeneruoti gerą starto poziciją kitai dienai. Šį planą įvykdėme su kaupu. Svarbiausia, kad sekmadienį startuojame greičiausių vairuotojų grupėje. Tačiau Dakaras prasidės tik dabar“.
Antroji diena – pirmasis „tikras" greičio ruožas, kuriame organizatoriai dalyviams iš karto duos progą paragauti lenktyniavimo per kopas skonio. Priešingai nei ankstesnių metų lenktynėse, iki dykumos lenktynių nebus ilgos įžangos – o tai neabejotinai nudžiugins visus: pradedant lenktynininkais ir baigiant žiūrovais prie TV ekranų.
Lenktynininkams antrąją maratono dieną teks įveikti 242 kilometrų ilgio greičio ruožą, kurio danga pakaitomis bus natūralus gruntas ir smėlis bei mažos kopos. Taip pat trasa drieksis akmeningomis išdžiuvusių upių vagomis. Lenktynės antrosios dienos greičio ruože prasidės 17 valandą Lietuvos laiku.
Pirmąją vietą automobilių įskaitoje kol kas užima ispanas Carlosas Sainzas su unikalios konstrukcijos bagiu, o jo komandos draugas, 2011-ųjų Dakaro nugalėtojas Nasseras al-Attiyah žengia ketvirtoje vietoje. Jis C.Sainzui pralaimi 30 s. Praėjusių metų Dakaro automobilių klasėje nugaletojas prancūzas Stephanas Perethanselis po pirmosios dienos yra aštuntas ir lyderiui pralaimi 1 min. 42 s.
Žiūrėkite interviu su B.Vanagu iškart po greičio ruožo:
Vieninteliam motociklu važiuojančiam lietuviu G.Igariui sekėsi kiek prasčiau – jis prieš startą buvo klasifikuojamas 80 vietoje, tačiau trumpas GR jį nusmukdė iki 119 pozicijos. Tačiau atstumai tarp lenktynininkų siekia sekundes, tad situacija per likusius 8 tūkst. km situacija radikaliai keisis dar ne kartą.
Lenktynininkas teigė, kad pirmasis greičio ruožas nebuvo labai sudėtingas, tačiau jis „nespaudęs“ visur. „Porą kartų motociklą švystelėjo į šoną, tai važiavau atsargiai“, – teigė G.Igaris.
Lietuvis sakė prašysiąs mechanikų pakeisti motociklo karbiuratorių, nes sustojus šis leidžia benziną.
Pirmoje vietoje esančiam čiliečiui Francisco Lopezui lietuvis pralaimi beveik 15 minučių. Nenuginčijamu Dakaro favoritu motociklų tarpe vadinamas prancūzas Cyrilis Depres užima 5 vietą, lyderiui pralaimėdamas 1 min. 5 s.
Penkis lietuvius mechanikus ir komandos vadovą Antaną Juknevičių turinti „Astana Racing“ po pirmojo GR užėmė 9 vietą.
Dakaro ralio pirmojo greičio ruožo apžvalga (anglų k.):
Žemiau galite matyti geriausiai pasirodžiusius lenktynininkus keturiose įskaitose (kai kuriose interneto naršyklėse rezultatų lentelės atvaizduojamos blogai, tad rezultatus galite pasižiūrėti oficialiame Dakaro tinklalapyje Dakar.com paspaudę čia).
Motociklų bendrosios įskaitos „Top 10“ po 1 GR:
Vieta | Numeris | Vairuotojas | Motociklas | Laikas | Atsilikimas | |
1 | 7 |
KTM |
00:39:15 | - | - | |
2 | 15 |
YAMAHA |
00:39:20 | 00:00:05 | - | |
3 | 183 |
HONDA |
00:39:40 | 00:00:25 | - | |
4 | 160 |
KAWASAKI |
00:40:10 | 00:00:55 | - | |
5 | 1 |
KTM |
00:40:20 | 00:01:05 | - | |
6 | 10 |
YAMAHA |
00:40:30 | 00:01:15 | - | |
7 | 11 |
KTM |
00:40:50 | 00:01:35 | - | |
8 | 30 |
HONDA |
00:41:00 | 00:01:45 | - | |
9 | 8 |
KTM |
00:41:25 | 00:02:10 | - | |
10 | 5 |
HUSQVARNA |
00:41:40 | 00:02:25 | - | |
119 | 80 | YAMAHA | 00:54:10 | 00:14:55 |
Automobilių bendrosios įskaitos „Top 10“ po 1 GR:
Vieta | Numeris | Ekipažas | Automobilis | Laikas | Atsilikimas | Baudos |
1 | 303 |
BUGGY |
00:23:00 | - | - | |
2 | 306 |
TOYOTA |
00:23:24 | 00:00:24 | - | |
3 | 309 |
SMG |
00:23:30 | 00:00:30 | - | |
4 | 300 |
BUGGY |
00:23:30 | 00:00:30 | - | |
5 | 316 |
SMG |
00:23:36 | 00:00:36 | - | |
6 | 310 |
MINI |
00:24:42 | 00:01:42 | - | |
7 | 307 |
MINI |
00:24:42 | 00:01:42 | - | |
8 | 302 |
MINI |
00:24:42 | 00:01:42 | - | |
9 | 301 |
TOYOTA |
00:24:45 | 00:01:45 | - | |
10 | 305 |
MINI |
00:24:51 | 00:01:51 | - | |
17 | 458 | OSC | 00:25:39 | 00:02:39 | - |
Keturračių bendrosios įskaitos „Top 10“ po 1 GR:
Vieta | Numeris | Lenktynininkas | Keturratis | Laikas | Atsilikimas | Baudos |
1 | 268 |
YAMAHA |
00:46:50 | - | - | |
2 | 265 |
HONDA |
00:47:45 | 00:00:55 | - | |
3 | 250 |
YAMAHA |
00:48:05 | 00:01:15 | - | |
4 | 254 |
YAMAHA |
00:48:30 | 00:01:40 | - | |
5 | 257 |
HONDA |
00:50:05 | 00:03:15 | - | |
6 | 289 |
HONDA |
00:50:20 | 00:03:30 | - | |
7 | 253 |
YAMAHA |
00:50:25 | 00:03:35 | - | |
8 | 263 |
CAN-AM |
00:50:55 | 00:04:05 | - | |
9 | 266 |
YAMAHA |
00:51:10 | 00:04:20 | - | |
10 | 261 |
CAN-AM |
00:51:40 | 00:04:50 | - |
Sunkvežimių bendrosios įskaitos „Top 10“ po 1 GR:
Vieta | Numeris | Ekipažas | Sunkvežimis | Laikas | Atsilikimas | Baudos |
1 | 500 |
IVECO |
00:26:18 | - | - | |
2 | 504 |
IVECO |
00:27:06 | 00:00:48 | - | |
3 | 503 |
TATRA |
00:27:33 | 00:01:15 | - | |
4 | 502 |
MAN |
00:27:57 | 00:01:39 | - | |
5 | 501 |
KAMAZ |
00:28:00 | 00:01:42 | - | |
6 | 509 |
MAN |
00:28:30 | 00:02:12 | - | |
7 | 511 |
GINAF |
00:29:12 | 00:02:54 | - | |
8 | 506 |
TATRA |
00:29:15 | 00:02:57 | - | |
9 | 517 |
KAMAZ |
00:29:33 | 00:03:15 | - | |
10 | 524 |
DAF |
00:29:45 | 00:03:27 | - |