Ralį „Kaunas 2018“ Vytis Pauliukonis laimėjo net ir vairuodamas su lūžusiu raktikauliu

Šeštadienį, gegužės 26 dieną Kaune vyko antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas, ralis „Kaunas 2018“. Organizatoriai, „Kauno autoklubas“ dalyviams negailėjo staigmenų: pradedant greičio ruožų įvairove, nuo suspaustų figūrinių slalomų stovėjimo aikštelėse, iki lenktynių uždarytomis miestų gatvėmis, kur reikėjo naudotis tikra ralio stenograma, baigiant slaptais kontrolės punktais, rašoma pranešime.
„Kauno ralis“
„Kauno ralis“ / Kauno autoklubo nuotr.
Temos: 2 Ralis Raktikaulis

Mini ralio kartelę kėlė aukščiau

Prie starto linijos Kauno rotušės aikštėje stojo net 70 ekipažų, kuriems reikėjo įveikti pusantro šimto kilometrų maršrutą, iš kurių beveik 25 km driekėsi greičio ruožais.

„Šį ralį stengėmės padaryti unikaliu. Juk mini ralio čempionatas – pirmas žingsnis į ralio pasaulį. Dauguma dalyvių šias trasas šlifuoja jau ne pirmus metus, tad mes suradome naujų greičio ruožų, be to, suorganizavome greičio ruožus itin smagiais, vingiuotais viešo naudojimo keliais ir dalyviams pateikėme ne tik trasos schemą, bet ir ralio lenktynininkų sudarytą stenogramą“, – naujoves pristatė A. Dainys.

Lenktynininkams teko įveikti 15 greičio ruožų, bei atsižymėti slaptuose kelio punktuose važiuojant iš vienos rungties į kitą. „Kauno autoklubo“ atstovai taip norėjo eliminuoti kauniečių pranašumą prieš svečius, mat buvo gausu ekipažų ne tik iš kitų Lietuvos miestų, bet ir iš kitų šalių. Bandę sutrumpinti kelią tarp greičio ruožų ir važiavę ne pagal kelio knygą buvo apdovanoti baudomis.

Laimėjo su lūžusiu raktikauliu

Naujoves geriausiai „sukramtė“ ilgamečiai mini ralio čempionato lyderiai – Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza GT“ automobiliu, parodę absoliučiai greičiausia visų trasų įveikimo laiką: 23 min 11,8 sek. Patyręs ekipažas dažnai lipa ant aukščiausios apdovanojimų pakylos, ir tai neturėtų stebinti, tačiau šį kartą jie pranoko patys save: Vytis Pauliukonis važiavo lūžusiu raktikauliu. Traumą jis patyrė 19 dienų prieš startą, ralio Ukrainoje metu. Lenktynininkas pripažįsta, kad vairuoti jam nebuvo lengva, o rankinį stabdį aštriuose posūkiuose jam traukė šturmanas Audronis Gulbinas.

Absoliučiai greičiausias ekipažas namo parsivežė SGC4 įskaitos pirmosios vietos taures. Jie 8 sekundėmis aplenkė Kęstučio Bielevičiaus ir Rimo Kinderio ekipažą ir 37-omis sekundėmis trečioje vietoje likusius Justiną Kvaraciejų su Martynu Bingeliu.

Greičiausieji su standartiniais automobiliais

Silpniausius variklius turinčioje standartinių automobilių klasėje SGC1 laimėjo Aurimas Margevičius, kuriam kelią rodė Evelina Drilingienė. Jie su „Mitsubishi Colt“ automobiliu trasą įveikė per 24:11,9 min. ir artimiausius varžovus, Mindaugą Jankauską ir Paulių Moliejų, lenktyniavusius „Honda CRX“ automobiliu aplenkė puse minutės. Trečioje vietoje liko Nerijus Mikalauskas ir Egidijus Vaišutis, nuo nugalėtojų atsilikę pusantros minutės.

SGC2 įskaitos nugalėtojai – Igoris Aleksejevič kartu su Gintare Palubinskaite. Jiems tai buvo reabilitacija po praėjusių metų nesėkmės, kai lenktynes baigė atsitrenkę į „Eolto“ aikštelę juosiantį betono bloką. Šį kartą išskirtinis visais ratais varomas „Ford Sierra“ automobilis ralį baigė sveikas, per 23:18,7 min. Antroje vietoje – daugiau nei minute atsilikę Šarūnas Moliejus ir Jonas Gedaudas su „Ford Focus ST“, trečioje – Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas.

SGC3 klasėje greičiausiai važiavo Gytis Stalerūnas ir Martynas Bacys, trasą įveikę per 25 min. Už savęs jie paliko Mantą Bytautą ir Vytį Sidabrą bei Vytautą Veclovą su Steponu Mickevičiumi.

Laisvųjų įskaitų nugalėtojai

Veteranų, lenktynininkų, kuriems per 50 metų įskaitoje prie starto linijos stojo 7 ekipažai, tačiau finišą pasiekė vos 3. Tad taures išsidalinti nebuvo sunku. Vis tik kova tarp pirmos ir antros vietos buvo kaip niekada įtempta, mat skirtumas tarp nugalėtojų – vos 0,1 sekundės.

Pergalę minimalia persvara iškovojo Sauliaus Nausėdo ir Vilmanto Petrausko ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza“ automobiliu ir tik per plauką į priekį išsiveržęs prieš Antano Akučkos ir Nerijaus Genio ekipažą, važiavusį „Toyota GT86“ automobiliu. Tuo tarpu trečioje vietoje saugiai įsitaisė šeimyninis Dariaus ir Beno Venckų ekipažas.

Istorinių sportinių automobilių įskaitoje dominavo „Žiguliai“. Pirmąją vietą išplėšė Saulius Šuopys su Karoliu Volungevičiumi, trasą įveikę per 26:35,4 min, už jų – minute atsilikę Marius ir Adolfas Obeliūnai. Trečioje vietoje – Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis.

Atsiimti apdovanojimo už geriausią pasirodymą laisvojoje klasėje ant pakylos lipo Ilona Steponėnė, net trimis minutėmis pralenkusi Bendo Strumskio ir Žydrūno Karpavičiaus ekipažą. Trečioje – Julius ir Laimonas Milaševičiais.

Komandinės įskaitos taurę iškovojo šių lenktynių šeimininkai „Kauno Autoklubas“. Antroje vietoje – „AG Racing“, trečioje vietoje – „Kauno technikos kolegijos“ desantas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis