Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ralį „Saulė 2009“ laimėjo Švedas (nuotraukos)

Šį šeštadienį dviem trumpais greičio ruožais Zokniuose prasidėjo ralis „Saulė 2009“ – trečiasis Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) etapas. Ant asfalto vykusiuose ruožuose absoliučioje ralio įskaitoje greičiausias buvo daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Rokas Lipeikis, kuriam šturmanavo dukra Inga Lipeikytė.
Greičio ruože
Greičio ruože / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Kovoti dėl sekundžių šeimyniniam ekipažui, regis, padėjo ir specialiai asfalto dangai sureguliuota pakaba – vizualiai matėsi, jog R.Lipeikio ir I.Lipeikytės „Mitsubishi Lancer Evo VIII“ yra kur kas žemesnis nei pagrindinių konkurentų automobiliai.

Antri ralyje važiuoja 2008-ųjų Lietuvos čempionai – Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas („Lancer Evo IX“), kurie kaip ir Lipeikių ekipažas yra vieni pagrindinių pretendentų į ralio nugalėtojus. Švedo/Sakalausko duetas pasiryžę įrodyti, kad trečias kartas nemeluoja – raliui grįžus į Žemaitiją jie čia dar nėra nugalėję – vis sutrukdydavo techninės problemos arba ekipažo klaidos. Nors klaidų nepavyko išvengti ir Zokniuose, V.Švedas su Ž.Sakalausku atsilieka vos 2,2 sekundės nuo ralio lyderių.

Treti – Martynas Samuitis, kurio šturmanu yra Ramūnas Šaučikovas („Lancer Evo IX“). Praėjusiame etape – „Swedbank Rally 2009" Ramūnas talkino Benediktui Vanagui – tąkart jiems labai nepasisekė ir jų „Subaru Impreza“ keliskart vertėsi. Pernai sportininkas jau turėjo galimybę išbandyti devintosios kartos „Evolution“ – tąkart jis važiavo su Evaldu Čirba ralyje „Aplink Lietuvą 2008“. Neblogai sekasi ir Samuičio/Šaučikovo ekipažui – nuo Švedo/Sakalausko jie atsilieka vos 0,7 sekundės.

Jei norite sekti ralio rezultatus gyvai spauskite čia.

Sekmadienį ralis tęsiasi

GR-3

Labai greitas greičio ruožas, su daug tiesių kelio atkarpų, lengvų, greitų S formos posūkių.
1,8 km nuo starto. T formos sankryžoje posūkis į kairę. Galima privažiuoti iš šoninio kelio.
3,4 km nuo finišo. Prie Pamedžiokalnio piliakalnio. Po ilgos tiesios kelio atkarpos status posūkis į kairę. Posūkio viduje – betoninė pralaida su aštriu sudūrimu. Galima privažiuoti iš šoninio kelio.
2,8 km nuo finišo. Geras matomumas, matosi posūkių vingiai nuo kalnelio. Paėjus apie 300 m arčiau finišo – greitų S formos posūkių grupės.

Po greičio ruožo pirmauja (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 11:07.0.  
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 11:11.6.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 11:15.9.

Informacija iš trasos:  Ekipažas Nr.38 patyrė avariją

GR-4

Siauras greičio ruožas.
3,3 km nuo starto. T formos sankryžoje posūkis į dešinę. Dar už 100 m status posūkis į dešinę.
5,7 km nuo starto. Tramplinas. Toliau S formos posūkių grupės.
~ 600 m iki finišo. Tramplinas. Už 50 m – posūkis į kairę.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 16:06.2. 
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 16:13.4.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 16:19.4.

GR-5

Vidutinio ilgio greičio ruožas. Nemažai įdomių vietų stebėjimui.
4,2 km nuo starto. Staigus posūkis į dešinę. Truputį paėjus dar vienas posūkis į dešinę. Galima privažiuoti iš šoninio kelio.
5,9 km nuo starto. Staigus posūkis į dešinę su staigių posūkių grupe prie fermos ant akmenimis grįsto kelio.
1,5 km iki finišo. Penkių-septynių posūkių grupė.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 21:20.1. 
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 21:33.5.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 21:38.1.

GR-6

Ilgiausias šio ralio greičio ruožas.
1,3 km nuo starto. Posūkis į dešinę. Labai gerai matosi S formos posūkių grupės.
8,7 km nuo starto. Greitas posūkis į kairę, pereinantis į dešinę. Patogi vieta žiūrėjimui.
~ 5 km nuo finišo. Greičio gesinimo atkarpa, iš plataus kelio išeinanti į siaurą kelią aplink vienkiemį. Patogiausia žiūrėti įvažiavime į siaurą dalį ir išvažiavime į platų kelią. Galima privažiuoti iš šoninio kelio.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 28:12.9. 
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 28:35.7.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 28:41.0.

GR-7

Šis greičio ruožas toks pat kaip GR-5.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 33:27.9. 
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 33:57.1.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 34:02.9.

GR-8

Šis greičio ruožas toks pat kaip GR-6.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 40:19.9. 
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 40:57.5.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 41:01.1.

GR-9

Labai greitas, daug tiesių kelio atkarpų turintis greičio ruožas. Mažai posūkių, nepatogus žiūrėjimui.
~3,8 km nuo starto ties sankryža. Šuoliukas. Galima privažiuoti iš šoninio kelio.


Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 44:05.2.
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 44:45.3.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 44:52.1.

GR-10

Daug posūkių grupių turintis greičio ruožas.
3,6 km nuo starto. T formos sankryžoje posūkis į dešinę. Galima privažiuoti iš šoninio kelio.
3,2 km nuo finišo. Posūkis į kairę. Kelias kyla į viršų. Tramplinas.
1,7 nuo finišo. S formos posūkių grupė.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 48:14.8.
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 48:57.3.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 49:09.4.

GR-11

Šis greičio ruožas toks pat kaip G-9.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 51:54.7.
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 52:41.0.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 52:53.8.

GR-12

Šis greičio ruožas toks pat kaip G-10.

Po greičio ruožo pirmauja  (I vairuotojas,II vairuotojas,automobilis, bendras rezultatas)

1. Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 56:00.9.
2. Rokas Lipeikis ir Inga Lipeikytė – „Mitsubishi Lancer Evo VIII“; 56:51.5.
3. Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas – „Mitsubishi Lancer Evolution IX“; 57:05.2.

Visus ralio rezultatus galite rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos