Didžiausią persvarą po dviejų pirmųjų etapų Rygoje ir Vilkyčiuose susikrovęs „Super 1600“ klasės lyderis Rokas Jakubauskas jau po pirmųjų kvalifikacinių važiavimų tapo nepavejamas varžovams, todėl finalas buvo malonus formalumas. Rokas stengėsi nesivelti į aršią kontaktinę kovą ir labiau pasaugoti techniką. Paskutiniame važiavime jis trasą įveikė stebėdamas, kaip priešakyje vienas kito šonus skalbia keturi vietiniai pilotai ir finišavo 5-as. Tačiau pelnytų taškų su kaupu pakako galutinei pergalei.
Sunkesnė užduotis laukė šešiolikmečio iš Utenos Kajaus Samsono. „Touring Cars 2000“ klasės lyderis turėjo itin saugotis antroje turnyrinės lentelės vietoje įsitvirtinusio Kaspars Fricsons atakų.
„Mūsų komanda turėjo nemažai streso, nes pirmosios kvalifikacijos starte nutrūko akceleratoriaus trosas, todėl net nepajudėjau į trasą. Bet šią problemą išsprendus kitkas susiklostė tikrai neprastai – visus vėlesnius važiavimus, įskaitant ir pagrindinį finalą, pavyko laimėti. Ypač malonu, kad Torūnės trasa yra parankesnė važiuojantiems priekine ašimi varoma technika, finale buvau vienintelis su galu varomu automobiliu. Artimiausias mano varžovas K. Fricsons su BMW net nepateko į finalą“, – pasakojo K.Samsonas.
Per itin trumpą laiką perprasti Torūnės trasos specifiką – greitą asfaltinę žiedo dalį ir klampią žvyrinę atkarpą – bei išspręsti savus techninius rebusus (pirmosios treniruotės metu subyrėjo pusašio šarnyrinė jungtis – „granata“) teko „Open RX / Super Cars“ klasėje startavusiems lietuviams.
Kvalifikacijoje klaipėdietis Paulius Pleskovas niekaip negalėjo „atsivežti“ geresnio rezultato nei su „Volksawgen Polo“ startavęs Marcin Gagacki, todėl finale startavo tik iš trečiosios vietos. Tačiau lemiame važiavime vienas Lenkijos čempionato lyderių pats „perdegė“, padarė falšstartą, todėl pagal ralio kroso taisykles „Joker“ ratą privalėjo įveikti du kartus. Tai atvėrė Pauliui kelią į trečią pergalę. Antrąją vietą „Open RX / Super Cars“ klasėje užėmė dar vienas mūsiškis lenktynininkas Šarūnas Glikas, Torūnėje finišavęs trečias.