Varžybų maršrutas nusidriekė Širvintų, Ukmergės ir Jonavos rajonais. Čia dalyviai turėjo įveikti per 250 kilometrų. Didžioji trasos dalis ekipažus vedė per miškus.
Čia dalyvių laukė įvairūs išbandymai – nuo ne visiems įveikiamų stačių smėlio įkalnių iki upelių, sustabdžiusių vieną ar kitą dalyvį. Beje, prieš varžybas trasą inspektavę organizatoriai nusprendė sutrumpinti varžybas ir „nuėmė“ 60 kilometrų greičio ruožų, kadangi dėl staigaus atšilimo kai kurie keliai tapo visiškai nepravažiuojami ar užlieti.
Į varžybas atvyko ekipažai iš dvylikos Lietuvos miestų, o starto rikiuotėje buvo galima išvysti ir vieną moterišką ekipažą. 4X4 klasėje užsiregistravo 21 ekipažas, važiavęs visureigiais. 4WD kategorijoje savo automobilių galimybes panoro išbandyti 11 ekipažų. Organizatoriai buvo sumanę ir MOTO klasę, tačiau ji dėmesio nesulaukė.
Trasoje besivaržę dalyviai neliko abejingi kitų ekipažų nesėkmėms ir talkino užklimpusiems bei įstrigusiems. Tiesa, organizatoriams teko evakuoti ir keletą sugedusių dalyvių, o vienąsyk net prireikė prašyti ūkininko su traktoriumi pagalbos. Ne veltui sakoma – „kuo pravažesnis tavo automobilis, tuo toliau reikės eiti ieškoti traktoriaus“.
Organizatoriams kontroliuoti dalyvius padėjo GPS pagrindu veikianti sistema, kuri leido sužinoti ekipažų lokacijos vietą ar judėjimo greitį. Naudojantis šia technologija pasiklydusius dalyvius teisėjai galėdavo nukreipti teisinga linkme.
4X4 klasė
- Raimondas Greičius/Vitalijus Trakšelis 4 val. 45 min. 16 sek.
- Egidijus Puidokas/Andrius Puidokas 4 val. 51 min. 13 sek.
- Mindaugas Vijeikis/Darius Vaišnoras 4 val. 55 min. 13 sek.
4wd klasė
- Viačeslavas Bulatovas/Tomas Sangavičius 5 val.10 min. 50 sek.
- Jurij Sepov/Anžej Buiko 6 val. 23 min. 11 sek.
- Modestas Ežerskis/Giedrius Kemežys 7 val. 33 min. 17 sek.
Komandos
- „Tytuva racing“
- „Demontas racing“
- „Ice team“
Visi prizininkai apdovanoti taurėmis, diplomais, UAB „Autopsa“ dovanomis, o visi finišavę dalyviai gavo ralio reido atminimo medalius ir „Liqui moly“ kalendorius.
Organizatoriai taip pat prabilo ir apie kitą etapą, kuris planuojamas sausio-vasario mėnesiais. Jame taip pat galės dalyvauti visureigių ar kitų automobilių su visais varomaisiais ratais vairuotojai.