Testams buvo skirtos penkios valandos. Organizatoriai tam paruošė kiek ilgesnį nei penkių kilometrų miško ir lauko kelių junginį, kuris ralio lenktynininkams jau pažįstamas iš „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybų. Jame tuomet taip pat vyko testiniai važiavimai lenktynių išvakarėse.
Šįkart tą patį kelią testų dalyviai jau galėjo išbandyti itin žiemiškomis sąlygomis, kadangi trečiadienį Rokiškį apgaubė pūga, per kelias valandas visus kelius nuklojusi nemenku sniego sluoksniu.
Išbandyti savo „Mitsubishi Lancer EVO IX“ ir vėl prisiminti važiavimo tempą čia atvykęs panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus neslėpė, kad tai pirmoji treniruotė po praėjusio sezono.
Sportinis pasiruošimas prasidėjo tik dabar.
Iki šiol į savo ralio automobilį sportininkas įsėdęs nebuvo, o ralio varžybas ne sezono metu pakeitė slalomo treniruotėmis gatviniu automobiliu.
„Sportinis pasiruošimas prasidėjo tik dabar. Automobilis buvo pilnai perrinktas, peržiūrėtas. Dabar labai įdomu, kaip mums seksis važiuoti.
Iškrito nemažai sniego, todėl bus slidu, bus ką veikti. Po to galėsiu pasakyti, kaip sekėsi“, – sakė G.Notkus.
Komandai „Autorikona“ atstovaujantis G.Notkus atskleidė, kad praėjusių metų komandinės įskaitos nugalėtojų ekipa šiemet dar labiau sustiprės.
Prie „Autorikonos“ desanto jungiasi keli nauji ekipažai, todėl komanda tikisi praėjusio sezono sėkmę pakartoti ir 2018-aisiais.
„Pagrindas liko tas pats. Tai aš, Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, tuomet Linas Vaškys ir Laurynas Paškevičius, Vytautas Požerinis su nauju šturmanu Arūnu Jarašiumi, kurį pasiskolino iš šiemet nestartuosiančio Sauliaus Trapuilos.
Taip pat Tomas Mačkinis prisijungs prie mūsų.
Dar deramės su vienu ekipažu iš Rusijos, kuris norėtų važiuoti už mūsų klubą. Manau, kad greitu laiku tai paskelbsime, o kol kas naujienos tokios“, – sakė G.Notkus.
Per penkias valandas su sustojimais reguliuoti automobilio amortizatorių nustatymus ir kitus parametrus, Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu 5,3 km ilgio trasą įveikė 10 kartų.
Tai reiškia, kad koviniu režimu ekipažas įveikė maždaug pusę būsimos „Winter Rally“ varžybų distancijos.
Ekipažas atskleidė, kad geriausias šios dienos važiavimo rezultatas – 2 min. 37 sek. Taigi, vidutinis ekipažo greitis šiame greičio ruože siekė daugiau nei 121 km/val.
Tiesa, po testų Giedrius Notkus atskleidė, kad būta ir pavojingų momentų.
„Diena praėjo labai smagiai. Geras oras. Oro sąlygos davė daug teigiamų dalykų. Išsibandėme, pripratome prie greičio. Iš pradžių, kol trasa buvo nenusivaliusi, buvo gana slidoka, automobilis tampėsi į šalis. Po truputį vėžės išsivalė, pradėjome greitėti, grįžo tas jausmas.
Ir per treniruotes reikia maksimaliai važiuoti, kad suprastum, kaip elgtis varžybose.
Esame testais patenkinti. Svarbiausia, kad automobilis sveikas. Turėjome tokį incidentą – „patraukė“ į sniegą automobilį ir pravažiavome labai arti medžių. Galvojome, kad „vinteris“ čia gali ir baigtis. Po finišo dar ilgai širdis daužėsi.
Tačiau tai ralis. Nieko nepadarysi. Kartais reikia surizikuoti. Ir per treniruotes reikia maksimaliai važiuoti, kad suprastum, kaip elgtis varžybose. O šiaip tai treniruotė puiki ir tikiuosi, kad mūsų rezultatai „vinteryje“ nenuvils“, – pasakojo Giedrius Notkus.
Jau artėjantį šeštadienį „Winter Rally“ varžybomis prasidėsiančiame Lietuvos ralio čempionate dalyvausiantis Giedrius Notkus startuos antruoju numeriu.