Martyno ekipažas, pernai šiame ralyje užėmęs antrąją vietą, laimėjo 11 iš 14 geičio ruožų, artimiausius varžovus nugalėtojai aplenkė 27,29 sek.
Pasinaudojęs penktadienio vakare sukaupta persvara lyderių ekipažas jautėsi užtikrintai, o štai kova dėl žemesnių vietų vyko labai atkakliai.
Antrąją vietą užėmė Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas („Škoda Fabia Rally2 evo“), o juos bandęs vytis Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas („Škoda Fabia R5“) turėjo tenkintis trečiąja vieta: ralio nugalėtojui jie pralaimėjo 38 sek., o nuo antros vietos atsiliko mažiau nei 9 sek.
Ketvirtieji ralį baigė Linas Vaškys ir Laurynas Paškevičius („Škoda Fabia N5+“), penktieji – Giedrius Firantas ir Matas Valiulis („Mitsubishi Lancer EVO VIII", pernai jie ralyje užėmė 3-ąją vietą), šeštoji vieta absoliučioje įskaitoje atiteko Mariui Vėgėlei ir Tomui Nenartavičiui („Mitsubishi Lancer EVO IX").
Labai atkaklios kovos buvo laukta tarp naujos N5 klasės techniką pasirinkusių ekipažų, tačiau pirmos sezono lenktynės ne visiems susiklostė sėkmingai. Bet likę ekipažai kovojo iki paskutinių posūkių. Ilgai pirmavę Nedas Radišauskas ir Justas Vičiūnas („Volkswagen Polo N5“) paskutiniame greičio ruože negalėjo aplenkti su techninėmis problemomis susidūrusio varžovo, prarado keliolika sekundžių ir užleido aukščiausią vietą vėl drauge lenktyniaujantiems Ramūnui Čapkauskui ir Tomui Šipkauskui („Ford Fiesta N5“). Po dviejų dienų kovos ekipažus skyrė tik 9 sek.
Tačiau Ramūnui teisėjai už paskutiniame greičio ruože kliūdytą stabdymo zonos elementą skyrė 20 sekundžių baudą, kuri trumpai pasidžiaugusį pergale ekipažą nustūmė į 2-ąją vietą: pergalė atiteko Nadui ir Justui. Trečioji vieta atiteko Aurimui Eidžiūnui ir Justui Barysui („Ford Fiesta N5“).
Tarp dviem ratais varomais automobiliais važiavusių ekipažų iki pat paskutinio greičio ruožo užtikrintai pirmavo Justas Tamašauskas ir Algirdas Pranckūnas (BMW M3). Po pirmos lenktynių dienos jie buvo pakilę net iki 5-osios absoliučios įskaitos vietos. Tačiau ralio finišas sumaišė visas kortas – paskutiniame greičio ruože ekipažas prarado beveik minutę ir įskaitos nugalėtojų vardus atidavė taip pat BMW M3 važiavusiems Sauliui Trapuilai ir Mindaugui Meilūnui. Favoritų nesėkme pasinaudojo svečiai iš Lenkijos Adrianas Rzežnikas ir Adrianas Sadowskis ("Ford Fiesta"), jie užėmė 2-ąją vietą. O J. Tamašausko ekipažas lieka trečiasis.
Istorinių automobilių įskaitoje pergalę iškovojo Sauliaus Zurlio ir Aurimo Kropo ekipažas (BMW), nuo jų 50 sekundžių atsiliko Dovilas Čiutelė ir Stasys Tarailė (VAZ 2105), itališku „Fiat 124“ važiavę Tadas Balaišis ir Aurimas Gudas liko trečioje vietoje.
Iš viso „ORLEN Lietuva“ ralio finišą pasiekė 47, pirmųjų oficialių sezono lenktynių nebaigė 21 ekipažas.
Antrasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas įvyks po trijų savaičių – birželio 2-3 dienomis vyks Žemaitijos ralis.