Tautiečiai po pirmosios ralio dienos buvo kalsifikuojami 19-oje bendrosios įskaitos vietoje, o klasėje žengė pirmi. Antroji ralio diena lietuviams susiklostė nesėkmingai. Vaidotas ir Žygimantas Žalos, pravažiavę vos vieną antrosios dienos greičio ruožą, kitoje distancijoje padarė lemtingą klaidą.
Greičio ruože lietuviai išslydo į posūkio išorinę dalį ir kliudė šalikelėje buvusius akmenis. „Subaru Impreza“ vertėsi ir sustojo aukštyn ratais. Ekipažo nariai nenukentėjo.
„Išslydome nedaug, bet galas užsikabino. Automobilis nukentėjo daugiau kosmetiškai nei techniškai, bet įsmukome taip, kad neaišku kaip ją iš ten išlupti dar labiau nesudaužius. Nors ir pagavome tempą, bet dėmėsį sukoncentruoti buvo sunku, nuovargis ėmė viršų.
Šis greičio ruožas pakankamai ilgas – 24 km. Sustojome likus kokiems 5 km iki finišo. Padaryta elementari klaida, gal ne kiek dėl greičio, kiek dėl trajektorijos. Posūkis pakankamai lėtas, gana siaura“, – sakė pilotas.
Vaidotas ir Žygimantas Žalos nebuvo vieninteliai lenktynininkai, kuriems varžybos baigėsi dėl avarijos. Kur kas pavojingesniu būdu iš varžybų pasitraukė „Volvo“ vairavę norvegai. Jie posūkyje išslydo į išorinę dalį, pralaužė betoninius atitvarus ir atsirėmę į kelmą pakibo ant skardžio.
„Kai su „šluota“ važiavome į finišą, matėme mašinų, pasikabinusių ant uolų. Baisiai atrodė. Pasisekė ten vieniems, kad nenusirito žemyn. Gaila, kad mes taip sustojome, bet laimingai baigėsi. Aišku, tokiam raliui reikia padaryti namų darbus rimtesnius, stenogramą paprastinti. Reikia ir pailsėjus atvažiuoti, nes čia streso ir tempo panašiai tiek pat, kaip Abu Dabio maratone“, – teigė Vaidotas Žala.
„Pervažiavimai tarp greičio ruožų suplanuoti taip, kad vos spėji atvažiuoti. Dediesi šalmą ir važiuoji. Lietuvoje kartais tenka laukti net keliolika minučių. Čia viskas įtempta. Tai vargina. Kalbant apie mūsų avariją, tai klaida buvo ne stenogramoje.
Dar kokių dešimt posūkių prieš avariją pradėjome važiuoti maksimaliu tempu. Nebuvo palikta nei metro klaidai. Kaip matote, klaidą padarėme. Gerai, kad posūkis nebuvo su skardžiu žemyn, nes iš ten automobilį ištraukt būtų buvę reikalų“, – pasakojo Žygimantas Žala.
Nepaisant patirto „stogo“, Žygimantas Žala tikina, kad po dviejų metų pertraukos vėl sėdęs į šturmano kėdę ir apvirtęs neprarado noro toliau važiuoti su broliu. Anot šturmano, iki avarijos viskas vyko pagal planą. Žygimantas Žala apgailestauja, kad veltui nuėjo trasų stenogramų užsirašymo darbai, nes ekipažas liko neįveikęs šešių greičio ruožų.
Lietuviams automobilio iš griovio greitai iškrapštyti nepavyko, mat tas pats greičio ruožas buvo važiuojamas du kartus. Kol galės evakuoti automobilį, tautiečiai laukė net 6 valandas.
Tik pasibaigus dešimtajam greičio ruožui buvo leista pradėti automobilio traukimo iš griovio darbus. Lietuviams pagelbėjo organizatorių atsiųstas evakuatorius. Jis „Subaru Impreza“ tiesiogine to žodžio prasme „iškėlė“ iš akmenuoto griovio.
„Rally Sorland“ varžybose nugalėjo norvegų Frankas Tore Larsenas su šturmanu Torsteinu Eriksenu. Jie, vairuodami „Ford Fiesta R5“ artimiausią varžovą aplenkė 17,2 sek.
Už lyderių liko Andersas Grondalis, vairavęs „Subaru Impreza STI“. Trečią bendrosios įskaitos vietą iškovojo Sveinas Frustolas su dar vienu „Ford Fiesta R5“ automobiliu.
Varžybų baigti nepavyko ir dar vienam lietuviškam duetui. Marius Mendelis ir Andrejus Pravilovas po penkių greičio ruožų puikavosi 38-oje bendrosios įskaitos vietoje, tačiau šeštame greičio ruože iš kovos pasitraukė.
„Varžybos „Rally Sorland“ baigėsi griovyje ir sudaužytu automobiliu. Padarėme klaidą stenogramoje ir tai kainavo mums varžybas. Tempas buvo tikrai geras. Penktame greičio ruože atvažiavome 32-i is 76-ių dalyvių bendroje įskaitoje ir ketvirti iš septyniolikos savo klasėje, bet šeštas „dopas“ pakišo koją“, – rašė M.Mendelis.