SVARBU: Kur patogiausia stebėti Žemaitijos ralį (žemėlapiai), rezultatai gyvai
Rezultatai (nuolat naujinami)
GR13 ir finišas! Vaidotas Žala ir Andris Malniekas laimi užtikrintai. Šiame greičio ruože už G.Notkų jis buvo greitesnis 6 sek., o J.Vorobjovsui jis „įkrovė“ 9,8 sek. Tačiau bendroje įskaitoje Giedrius lieka trečias.
GR12. V.Žala artėja link pergalingo finišo. Prieš G.Notkų laimi 2,8 sek. Giedrius savo ruožtu greitesnis už stabiliai važiuojantį Dominyką Butvilą ir Janį Vorobjovsą. Tačiau iki latvio prieš paskutinį GR Giedriui trūksta 10 sek.
GR11. 12,1 sekundės, tiek Vaidotas Žala laimėjo prieš Janį Vorobjovsą. Latvis daugiau nei 5 sek. aplenkė Dominyką Butvilą. Tačiau kur dingo Giedrius Notkus? Jis gerokai atsiliko nuo Janio – beveik 19 sek. ir prarado antrą vietą bendroje įskaitoje.
Ramūnas Čapkauskas traukiasi – lūžo ratas.
GR10. Vaidotas vėl greičiausias. G.Notkų aplenkė 2,2 sek. O pats Giedrius bendroje įskaitoje Janį Vorobjovsą jau lenkia 8,95 sek.
R.Čapkauskas ištęsėjo pažadą, iš tiesų buvo greitesnis 2 sek. už lenką R.Kociką. Tačiau bendroje įskaitoje jam iki svečio dar trūksta 11 sek., tad aplenkti per likusį laiką bus labai sunku.
TA pertrauka. Antroji pertrauka „Rally Žemaitija“ prieš lemiamus greičio ruožus. Pakalbinome Vaidotą Paškevičių, važiuojantį buvusiu V.Žalos Dakaro automobiliu:
Šeimyninis ekipažas – Ramūnas ir Titas Čapkauskai – dar nesudėjo ginklų, žada būti dar greitesni ir vytis svečius iš Lenkijos:
GR9. Vaidotas Žala vėl atkūrė 43 sek. pranašumą prieš J.Vorobjovsą, o šis 5 sek. lenkia G.Notkų.
GR8 atšauktas dėl latvių Audi Nr. 53 (Janis Sala, Janis Bruzinskis) avarijos, įvykusios dar GR5. Iš pažiūros automobilis nukentėjo nedaug.
GR7. G.Notkus vėl vejasi J.Vorobjovsą!
GR6. V.Žala laimėjo šį GR, tačiau nuo J.Vorobjovso atsiplėšė tik 1,6 sek. G.Notkus trečias, o sugrįžęs po avarijos D.Butvilas ketvirtas. Karolis Raišys ju nevažiuoja, po GR5 iš karterio ištekėjo alyva.
GR5. V.Žalos rezultatas – netikėtai prastas. Kas nutiko? Teisėjų štabas informavo, kad savo GPS sistemoje nepastebėjo, kad Vaidas būtų sustojęs. Tačiau žiūrovai užfiksavo, kad Vaidotas apsisuko.
Pirma pertrauka po GR4
Sustojimas techninio aptarnavimo zonoje. Pertraukos metu pakalbinome lenktynininkus.
Vaidotas Žala prasitarė, kiek ralių Lietuvoje planuoja šiemet važiuoti:
Dominyko Butvilo komanda atstatė automobilį po avarijos, Dominykas grįžta!
Karolis Raišys atviravo, kad važiuoja suklijuotu karteriu, iš kurio truputį laša alyva. Todėl bus labai atsargus.
Aras Kalėda paaiškino, kurios ralio mikrodvikovos vertos dėmesio:
GR4. V.Žala nelaužo tradicijų, nuo antroje vietoje likusio G.Notkaus šiame GR atsipėšė 8,1 sek. Panašu, kad Giedrius rimtai nusiteikęs bendroje įskaitoje pavyti ir aplenkti J.Vorobjovsą. V.Švedą ir R.Čapkauską su „Mitsubishi“ šįkart lenkia lenkas R.Kocikas su „Ford Fiesta R5“.
GR3. Antrą kartą važiuodamas pirmąjį greičio ruožą Giedrius Notkus jau greitesnis už latvį J.Vorobjovsą daugiau nei 5 sek. O R.Čapkauską lenkia lenkas M.Zapala. Žinoma, greičiausias – V.Žalos ir A.Malnieko ekipažas, Giedriaus Notkaus „valtį“ su savo žalia „širše“ aplenkę 9,8 sek.
GR2. Dominykui Butvilui pritrūko sėkmės, jis pasitraukė iš ralio nuvažiavęs nuo kelio...
Pasitraukusių sąraše be Dominyko – D.Biesevičius su „Porsche“ (techninis gedimas) ir G.Firantas. Taip pat nuo kelio nuslydo ir E.Gezevičius su Š.Gumausku. Iš viso – 9 ekipažai lenktynių jau netęs.
GR1. Pirmajame greičio ruože į priekį šoktelėjo penki Lietuvos ralio čempionai iš šešių: V.Žala, J.Vorobjovs, D.Butvilas, G.Notkus, V.Švedas. Greitoje, bet drėgnoje, slidžioje trasoje V.Žala nuo latvio atsiplėšė net 13,25 sek.
Prieš startą „Agrorodeo“ šturmanas Andris Malniekas sakė, kad tokioje trasoje startuoti pirmam – geriausias variantas ir didelis pranašumas.
Nepasisekė G.Firantui ir M.Valiuliui – lūžo amortizatorius.
108 kilometrai šlapio grunto
100 ekipažų, besivaržančių trijose kategorijos – MAXI, MIDI, MINI – nuvažiuos skirtingą kilometrų kiekį. Patys profesionaliausi (MAXI) įveiks 108 km arba 7 greičio ruožus iš kurių 6 reikės važiuoti du kartus.
Po lietingos nakties trasa daug kur pažliugusi, ypač miškingose vietovėse. Todėl lenktynės bus sunkiai prognozuojamos.
Prieš savaitę vykusiuose oficialiuose testuose greičiausias buvo Giedrius Notkus, antras liko prie automobilio vėl bandantis priprasti ir vėl grįžtantis į ralį Dominykas Butvilas. O Vaidotas Žala juose nedalyvavo. Todėl spręsti apie tikrąjį varžovų pajėgumą kol kas sunku.
Savotišku sugrįžimu galima vadinti ir Vytauto Švedo startą. Jis pardavė „VW Polo R5“ ir vėl grįžo prie „Mitsubishi EVO X“ vairo.
Priminsime, kad testinį greičio ruožą penktadienio vakarą laimėjo V.Žala su A.Malnieku.