Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ramūnas Čapkauskas apie žiemos ralį: „Greičiausiųjų dešimtuke bus labai karšta“

Paskutinį sausio savaitgalį vyksiančios „Halls Winter Rally“ varžybos atidarys Lietuvos ralio čempionato sezoną. Didžiausioje žiemos greičio fiestoje ruošiasi dalyvauti ir praėjusių metų pirmosios įskaitos trečiosios vietos laimėtojai Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas. Apie artimiausias varžybas su GAZAS.LT skaitytojais savo mintimis sutiko pasidalinti ekipažo vairuotojas R.Čapkauskas.
„Halls Winter Rally“: 7-8 ir 10-11 GR
„Halls Winter Rally“: 7-8 ir 10-11 GR / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

– Ramūnai, kaip pasiruošėte šių metų ralio sezonui? Ar yra naujovių technikoje, komandoje?

– Naujovių komandoje yra. Turime naują ekipą, kuri vadinasi „Juta Bauer Rally Team“. Komandą sudaro trys ekipažai. Vytautas Švedas su Žilvinu Sakalausku, Jonas Pipiras su Mindaugu Čepuliu ir aš su Tomu Šipkausku. Tai yra pagrindinė naujiena.

Iš techninės pusės viskas yra tas pats, tik atnaujinta. Kadangi techniniai reikalavimai liko maždaug tie patys, todėl naujienų technikoje nėra.

Ramūno Čapkausko automobilis po avarijos
Ramūno Čapkausko automobilis po avarijos

– Šis žiemos ralis po kelerių metų pertraukos vėl vyks ant gerai įšalusios žemės ir ralio teritorijoje bus daug sniego. Kas priimtiniau pačiam – dabartinės sąlygos ar tos, kurios buvo anksčiau?

– Sunku pasakyti. Kitos savaitės orų prognozės žada atšilimą, tad dar neaišku, kaip ten bus su tuo sniegu ir šalčiu. Teko važiuoti visokia kelio danga, todėl nėra didelio skirtumo. Jei bus sniego, bus blogai tiems, kurie važiuos priekyje ir turės valyti kelią.

Tai natūralu. Visuomet yra greitesni tie, kurie startuoja devintoje ar dešimtoje pozicijoje. Bet toks jau yra ralis. Man tai nesukelia papildomų klausimų. Bus kvalifikacija, todėl bandysime parodyti, kad galime būti greiti ir startuoti patogioje pozicijoje.

– Kokia žiemos ralio specifika: kokie laukia iššūkiai, kurių nebūna vasarą?

– Kelio danga jau yra iššūkis. Gana sudėtinga, jei aplink visur yra balta. Turėsime šešis naktinius greičio ruožus, beveik pusę ralio važiuosime tamsoje. Tai yra pagrindiniai dalykai, kurie skiria žiemos ir vasaros ralius. Pagaliau neturėsime ir dulkių, kurios lydėjo beveik visą praėjusį sezoną.

Andriaus Lauciaus nuotr./Ramūnas Čapkauskas
Andriaus Lauciaus nuotr./Ramūnas Čapkauskas

– Kokie jūsų ekipažo tikslai žiemos ralyje?

– Manau, kad visi ekipažai pirmiausia nori finišuoti, kad nebūtų avarijų. Praėjusiais metais žiemos ralis mums buvo nesėkmingas. Mes labai neblogai važiavome tol, kol padarėme klaidą ir nukritome nuo kelio. Praradome daug laiko tame griovyje.

Žinoma, svarbiausia neiškristi iš varžybų, o tuomet jau galėsime konkuruoti su savo oponentais. Šiemet konkurencija labai didelė. Pirmas dešimtukas yra labai stiprus. Bus labai sunku. Tačiau kiekviename ralyje yra labai daug sėkmės. Šis sportas sunkiai prognozuojamas. Bus įdomios lenktynės.

– Kokį prognozuotumėte bendrosios įskaitos „Top 3“?

– Labai sunku pasakyti, kai dešimtuke tiek daug greitų ekipažų. Vertinant tai, kaip praėjusių metų sezono pabaigoje važiavo broliai Žalos, tai jie šiemet irgi turėtų būti greiti. Martynas Samuitis su Ramūnu Šaučikovu turi naują automobilį. Taip pat Janis Vorobjovas, Vytautas Švedas, Deividas Jocius, Giedrius Notkus yra greiti vyrai. Labai sunku kažką išskirti. Ir mes patys nevažiuosime šiaip pasivažinėti. Gaila, kad Dominyko Butvilo nėra, būtų dar didesnė intriga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos