Lenktynėse neprivaloma būti agresyviam
„Nors aš pats esu užkietėjęs benzingalvis, kuriam įkvėpimą suteikia sportiniai automobiliai, paskutiniu metu nevalingai nuėjau tvarumo link: pradėjau pardavinėti elektromobilius „Seres“, o štai ir lenktyninę „Cuprą“ padabinome levandomis. Mūsų garažas techninio aptarnavimo juostoje gaiviai kvepės lietuviška aromaterapija, o mes patys rodysime, kad nereikia vaidinti agresyvius kovotojus norint siekti gero rezultato, galima ir tą daryti ir kitaip“, – nusišypsojo Ramūnas Čapkauskas.
Dar nei vienų 1006 km lenktynių nepraleidęs, ir neretai porą komandų vienu metu atstovaudavęs sportininkas šiemet neš tik „Aromama by Čapkauskas Autocentras“ komandos vėliavą, ir „Cupra Leon TCR“ automobiliu dalinsis su sūnumi Titu Čapkausku, Andriumi Maniušiu ir Tomu Jatkevičiumi, o ketveriukei vadovaus Mindaugas Lapačinskas.
Dėmesys vienai komandai
„Gavau kvietimą ir šiemet važiuoti su „Porsche“ automobiliu, tačiau nebenoriu mėtytis. Važiuojant su dviem komandomis neužtenka laiko skirti pakankamai dėmesio nei vienai, nei kitai. Šį kartą norisi susikoncentruoti į vieną tikslą, turėti laiko pabūti ir pačia komanda plačiąja prasme, tad savo vietą prie „Porsche“ vairo atidaviau jaunam lenktynininkui Karoliui Jovaišai“, – sakė Ramūnas.
Vienas labiausiai patyrusių lenktynininkų neabejoja, kad stabilumas ir gera strategija gali atnešti gerą rezultatą. O jį užtikrins stiprių vairuotojų rinktinė. Kartu su Ramūnu važiuos sūnus Titas Čapkauskas, jau ne pirmus metus rodantis tėčio perduotas žinias tiek ant asfalto, tiek ant žvyro. Ir žiede ir ralyje. Andrius Maniušis – sparčiai tobulėjantis, ir jau ne pirmus metus „Aurum 1006 km“ lenktynėse TCR klasėje besivaržysiantis sportininkas. Tomas Jatkevičius taip pat puikiai pažįsta priekiniais ratais varomą techniką. Ilgus metus su „VW Golf“ automobiliu jis lenktyniavo tiek Lietuvos, tiek Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatuose.
„Mes nepadarysime stebuklų kvalifikacijoje, nes šiemet automobilių parkas, kurie gali įšauti vieną greitą ratą – labai stiprus. Tačiau ilgų nuotolių lenktynėse to nepakanka. O TCR klasės bolidai jau įrodė, kad jie gali būti greiti ilgalaikėje perspektyvoje. Mašina greita, patikima, tad tikimės parodyti gerą rezultatą“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.
Į automobilių sportą grįžta su levandų aromatu
Su spalvingu, vasarišku, levandomis padabintu dizainu „Aromama by Čapkauskas Autocentras“ komanda leidžia suprasti, kad marškinių starte dėl pozicijos nesiplėšys, o dirbs ramiai, metodiškai, ir žinoma, skleis malonų kvapą. Už tai bus atsakingi ekipos partneriai – natūralios aromaterapinės kosmetikos gamintojai „Aromama“.
„Aromama“ nėra tik kosmetikos gamintojas, tai – socialinis reiškinys, darantis daugybę projektų. Lenktynės – tik vienas iš jų. Mūsų interneto parduotuvėje 98,6 proc. pirkėjų yra moterys. Nors rinkoje esame jau 10 metų, niekada per daug nesirodėme vyrams, o kadangi mes siūlome produktų gamą visai šeimai, norime pasirodyti ir kitokiai auditorijai“, – apie žingsnį į automobilių sportą sakė verslininkė Giedrė Veličkienė.
Jos vyras Remigijus Velička čia ne naujokas. Jis dirbo operatoriumi, o savo karjerą, kaip filmuotojas pradėjo taip pat kartu su Ramūnu Čapkausku, kai šis prieš du dešimtmečius dar važiuodavo su formulės bolidais. „Aromamos“ direktorius sako, kad verslo filosofija niekada nebuvo per daug nutolusi nuo automobilių sporto idėjos: tam, kad pasiektum gerą rezultatą, turi kreipti dėmesį į smulkiausias detales, užtikrinti kiekvieno mazgo kokybę ir surinkti aukščiausio lygio kolektyvą.
Šiemet Ramūnas Čapkauskas, skirdamas visą savo dėmesį tik vienai „Aromama by Čapkauskas Autocentras“ komandai sieks ne tik laimėti TCR automobilių įskaitoje, bet ir pakilti kaip įmanoma aukštyn į dešimtuką.