Ralio nugalėtojais tapo Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko duetas. Lietuviai ne tik laimėjo paskutinį čempionato etapą, bet ir tapo Baltarusijos čempionais.
„Oro sąlygos buvo ypatingos tuo, kad prieš savaitę ten buvo žiema, o dabar septyni laipsniai šilumos. Žvyras buvo šlapias, palaidas ir slidus. Dėl blogos kelio būklės netgi buvo atšaukti du naktiniai greičio ruožai. Pirmame greičio ruože nusimontavo galinė padanga. Pataikėme į pralaidą. Tuomet rezultatas buvo absoliučiai trečias. Pasikeitę ratą ir važiuodami antrą kartą šį greičio ruožą laimėjome. Antrą ralio dieną iš šešių greičio ruožų laimėjome keturis. Du kartus buvome antri, turėjome techninių problemų su stabdžiais“, – kalbėjo Ramūnas Čapkauskas.
Nepaisant visų techninių problemų ir incidentų Ramūnui Čapkauskui ir Tomui Šipkauskui pavyko išlaikyti lyderio vaidmenį ir lietuvių ekipažas iškovojo pirmąją vietą. Antrą vietą užėmė Janis Vorobjovs, kuris vis dar reabilituojasi po Latvijoje patirtos avarijos. Trečias finišavo vietos lenktynininkas Sergey Vyazovich.
„Mus džiugina šitas rezultatas. Jei mūsų būtų nebuvę, čempionatą būtų laimėję patys baltarusai. Bet ant mūsų niekas nepyksta. Jie džiaugiasi, kad atvažiuojame čia lenktyniauti. Lietuvių šį kartą buvo nemažai, gal 11 automobilių.“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.
Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas šiemet gali pasigirti ne tik Baltarusijos, bet ir Lietuvos bei Šiaurės Europos zonos šalių čempionų titulais.
Artimiausi ekipažo planai – pasiruošimas pirmam Lietuvos ralio čempionato etapui „Halls Winter Rally“. Prieš šias varžybas lietuviai ketina apsilankyti Latvijoje, „Rally Sarma“ varžybose.
Lenktynininko Egidijaus Gelūno įspūdžiai:
Ralio lenktynininkai Baltarusijos trasas teigiamai vertina už gerą kelių kokybę. Tai patvirtina gana didelis procentas sėkmingai finišavusių dalyvių. Tačiau šio ralio išvakarėse intrigą sukėlė netikėtai atšilęs oras: šlapias sniegas dengė atitirpstančią kelio dangą, kurios paviršius pažliugo, o apačioje dar laikėsi įšalas, vietomis įtvirtinęs gilias, slidžias provėžas.
Ralyje buvo leista naudoti dygliuotas žiemines padangas, tačiau susipažinimui su greičio ruožais būtina naudoti standartines padangas, todėl nebuvo aišku, kaip automobilis bus valdomas su dygiuotomis padangomis ant slidaus ir pažliugusio, bet apačioje įšalusio molio, kurio buvo gausu kai kuriose greičio ruožų vietose. Dienos eigoje keitėsi oro sąlygos, įšalas sparčiai tirpo, numatyti kelio dangos būklę sekančiai dienai buvo neįmanoma. Greičio ruožų „susirašyme“ teko daugiau įsitempti nei įprastai. Kai kurie dalyviai pradėjo rinkti parašus, kad ralis būtų atšauktas. Tačiau tikrų ralio fanų džiaugsmui, varžybos įvyko. Organizatoriai priėmė teisingą sprendimą: du greičio ruožai su prasčiausia danga buvo sutrumpinti, o vienas greičio ruožas atšauktas. Likusi greičio ruožų dalis ne tik kad nekėlė didelių rūpesčių, bet atvirkščiai: suteikė didelį malonumą važiuojant.
Smagu, kad net penki ekipažai iš Lietuvos, dalyvaujantys Baltarusijos ralio čempionate, iškovojo prizines vietas įvairiose įskaitose. Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas nugalėjo absoliučioje įskaitoje. Egidijus Valeiša ir Povilas Reisas su BMW M3 buvo greičiausi tarp viena ašimi varomų automobilių ir treti B-12 klasėje. Publikos numylėtinis Ričardas Baubinas ir jam talkinęs šturmano pozicijoje Vaidotas Žala, važiavę su LED juostomis padabinta „Honda Civic Type R“, buvo pirmi B-11 įskaitoje ir antri tarp viena ašimi varomų automobilių. Pirmą ralio sezoną važiuojantis Egidijaus Gelūno ir Dominyko Veršinsko ekipažas su „Honda Civic“ užėmė antrą vietą B-11 įskaitoje. Vilmantas Pupius ir Gediminas Račas su BMW 316 buvo treti tarp viena ašimi varomų automobilių.
Aukštą šeštą vietą bendroje „Rally Belarus 2014“ įskaitoje užėmė E. Sladkevičius su šturmanu A. Petruškevičiumi su galingu „Mitsubishi Lancer EVO X“. Ralyje nepasisekė Jonui Pipirui ir jam talkinusiam šturmanui Stasiui Tarailei su „Škoda Fabia R2“. Ekipažas pirmąją ralio dieną naktiniuose greičio ruožuose kelio pralaidoje sulaužė amortizatorių. Antrąją dieną ekipažas startavo pagal „Super rally“ taisyklę, tačiau finišo nepasiekė, nes jų automobilis užklimpo biriame smėlyje starto pozicijoje. Tačiau organizatoriai skyrė šiam ekipažui specialų prizą už atkaklumą.