Dauguma tikėjosi, kad apeliacija, kurią pateikė minėtoji „Red Bull“ dėl Danielio Ricciardo diskvalifikacijos, bus apsvarstyta dar iki antrų F-1 sezono lenktynių Malaizijoje. Tačiau kaip jau buvo paskelbta anksčiau, britų komandos apeliacija bus svarstoma tik balandžio 14 d. Taigi iki svarstymo F-1 ekipos spės dalyvauti dar dvejose lenktynėse.
Dabar „Red Bull“ turi nuspręsti, kuriuo keliu judėti toliau. Ar komanda toliau laikysis savo tiesos ir toliau pažeidinės taisykles bei bus diskvalifikuojama? Ar vis dėlto ekipa elgsis atsargiai, neviršys nustatytos degalų srauto normos ir taip greičiausiai paaukos greitį kvalifikacijos ir lenktynių metu?
D. Ricciardo buvo diskvalifikuotas iš Australijos GP varžybų nustačius, jog buvo viršyta degalų srauto norma
D.Ricciardo buvo diskvalifikuotas iš Australijos GP varžybų nustačius, jog buvo viršyta degalų srauto norma. Apeliaciją pateikusi „Red Bull“ iki šiol mano esanti nekalta ir pirštais bado į, anot komandos, klaidingą informaciją teikiančius FIA degalų srauto jutiklius.
„Red Bull“ ir federacijos atstovai ketina aptarti šį klausimą prieš artėjančias F-1 lenktynes Malaizijoje.
Praėjusiais metais F-1 pasaulio įvaizdis kentėjo nuo kritikos, kuri buvo žeriama padangų gamintojos ir tiekėjos „Pirelli“ adresu. Panašu, kad šiemet skandalo estafetę perims „Red Bull“. Situacija gali tapti dar prastesnė jei komanda toliau laikysis savo tiesos ir paskaičiavimų. Tai reikštų, kad ekipos pilotai greičiausiai bus diskvalifikuoti ir kitose dvejose lenktynėse.
Kiek anksčiau Didžiosios Britanijos žiniasklaidoje buvo pasirodę pranešimų, kad Australijos GP metu FIA taip pat kreipėsi į „Mercedes“, kad būtų sumažintas degalų srautas. Pastaroji ėmėsi veiksmų nedelsiant. Būtent sidabrinių strėlių atstovas Nico Rosbergas triumfavo pirmose sezono lenktynėse. Tuo tarpu antras finišavęs D. Ricciardo, kurio atstovaujama „Red Bull“ ekipa nepaisė FIA nurodymų, buvo diskvalifikuotas ir neteko iškovotos antros vietos bei kartu pelnytų taškų.