Sekmadienį vykusias lenktynes itin prastai pradėjo iš antros pozicijos startavęs Markas Webberis. Po pirmų posūkių australas nusirito į septintą vietą. Lyg to būtų ne gana, sportininko bolide neveikė ir KERS sistema.
„Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris dėl M. Webberio problemų kaltina visoms komandoms standartinius elektronikos kontrolės įrenginius (ECU) tiekiančią „McLaren“.
„Marko problemos buvo itin nemalonios, nes jos kilo dėl ECU. Kas jas mums tiekia leisiu jums patiems atspėti“, – nusivylimo neslėpė „Red Bull“ ekipos vadovas.
„Apšilimo rate praradome visą telemetriją. Tokiu atveju negali tinkamai pasiruošti startui. Taigi, Markas starto metu buvo aklas. Problemos su ECU taip pat išjungė ir KERS sistemą.“
„Kol buvo perkrauta sistema, Markas prarado daug pozicijų. Tai problema, kurią jie turi būtinai išspręsti. Su jų tiekiama ECU kilo daug bėdų ir bandymų metu.“
Besiruošdama 2014 m. sezonui komandoms standartinius elektronikos kontrolės įrenginius tiekianti „McLaren Electronic Systems“ atliko tam tikrus pakeitimus. „McLaren“ vadovas Martinas Whitmarshas teigė, jog bus atsižvelgta į kilusias problemas. Britas taip pat pridūrė, jog dėl kilusių bėdų gali būti kalta ir pati „Red Bull“.
„Jei tai mūsų kaltė, pakelsime rankas į viršų“, – sakė britas.
„Problemas su ECU gali susikurti ir pats. Priklauso nuo to kaip viskas paruošiama. Bet kokiu atveju mes peržvelgsime iškilusias bėdas. Būsiu nustebęs jei paaiškės, kad tai mūsų kaltė, kadangi F-1, NASCAR ir „IndyCar“ čempionatuose dar nesustabdėme nė vieno bolido ir mes tuo didžiuojamės.“
„McLaren Electronic Systems“ generalinis direktorius Peteris van Manenas taip pat mano, jog dėl Australijoje kilusių problemų yra kalta pati „Red Bull“ ekipa.
„Apšilimo rato metu, komandos garaže, kilo bėdų su Marko Webberio informacijos sistema. Bolide esanti ECU veikė gerai“, – kalbėjo P. van Manenas.
„Mes apgailestaujame dėl bet kokių nesklandumų su kuriais susidūrė Markas Webebris ruošdamasis lenktynių startui. Toliau dirbsime su komanda, kad tokie dalykai ateityje nepasikartotų.“
„Red Bull“ ekipa nėra pirmoji, kuri skundžiasi „McLaren Electronic Systems“ elektronikos kontrolės įrenginiais. Žiemą vykusių bandymų metu nepasitenkinimą britų tiekiama ECU išreiškė ir „Williams“, „Ferrari“ bei „Lotus“ atstovai.