„Red Bull“: koją mums pakišo padangos ir šaltas oras

„Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris pareiškė, jog prastesnius nei tikėtasi komandos rezultatas Australijoje įtakojo greitai dilusios padangos ir žema oro temperatūra.
F-1 Australijos Didžiojo Prizo lenktynės
F-1 Australijos Didžiojo Prizo lenktynės / „Scanpix“ nuotr.

Sebastianas Vettelis laisvųjų treniruočių ir kvalifikacijos metu pademonstravo puikų tempą. Tiesa, lenktynėse, iš „pole“ pozicijos startavęs sportininkas finišavo trečias.

C. Hornerio teigimu, komanda ne itin gerai sureguliavo abu bolidus. Tuo tarpu lenktynėse sportininkai dėl greito padangų nusidėvėjimo sunkiai greičiu prilygo varžovams.

„Vienas paprastas žodis – padangos“, – atsakė C. Horneris, paklaustas kas ekipai sutrukdė geriau pasirodyti pirmose sezono lenktynėse.

„Dėl nežinomų priežasčių nesugebėjome priversti padangų tinkamai dirbti. Suklydome vertindami sąlygas trasoje.“

„Kad turime problemų tapo aišku ketvirtame, penktame rate. Sebas puikiai startavo ir atitrūko nuo varžovų. Vėliau tapo aišku, jog ant mūsų bolido uždėtos padangos per greitai dėvisi. Tai privertė mus naudoti trijų sustojimų taktiką. O kai prisiveji lėčiau važiuojančius sportininkus, tai dar labiau apkrauna padangas.“

C. Horneris nemano, jog dėl greito padangų nusidėvėjimo kaltę reiktų versti naujam ekipos bolidui. Brito teigimu, problemos kilo dėl žemos oro temperatūros.

„Manau, jog sąlygos trasoje buvo vienas iš svarbių faktorių. Atsižvelgus į viską, iškovota trečia vieta yra labai geras rezultatas.“

„Kimi buvo vienintelis, kuris galėjo naudoti dviejų sustojimų taktiką. Tai tapo akivaizdu lenktynėms įpusėjus. Greičiausią ratą jis užfiksavo jau su padilusiomis padangomis. Taigi, sekmadienį mes sužinojome be galo daug. Tikimės, jog kitose lenktynėse bus šilčiau.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai