Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Red Bull“ pristatė naująjį 2018 metų „Formulės 1“ bolidą

Vasario 19 dienos vakare „Red Bull Racing“ komanda pristatė savo naująjį „Formulės 1“ bolidą, o vairuotojas Daniel Ricciardo šį šviežutėlį meno kūrinį dar ir išbandė Silverstono trasoje. Oras nelepino, asfaltas buvo drėgnas ir šaltas, tačiau sportininko šypsenos nuo veido tai nenubraukė.
„Red Bull“ pristatė naująjį 2018 metų „Formulės 1“ bolidą
„Red Bull“ pristatė naująjį 2018 metų „Formulės 1“ bolidą / „Red Bull“ nuotr.

„Visada sunku spręsti apvažiavus vos keletą ratų, tačiau bendras pirminis jausmas yra geras. Bolidas nedarė nieko, kas mane gąsdintų, o jo galas buvo stabilus, netgi vairuojant tokiomis prastomis sąlygomis. Tai puikūs ženklai,“ – pasakojo Daniel Ricciardo.

„Red Bull“ atletas džiaugėsi, kad automobilis yra itin išvaizdus, ypač su naujuoju „Disruption“ rūbu – „bolidas atrodė labai kietai, būtent tokius dalykus ir norisi matyti užėjus į garažą!“

„Formulė atrodo labai, labai agresyviai. Šiandieninės spalvos ir dizainas man labai patinka,“ – pritarė jo kolega Max Verstappen, nepraleidęs progos užsukti ir pasižiūrėti, kaip sekasi važiuoti kolegai.

Nors į pirmąsias lenktynes automobilis išvažiuos pasipuošęs kitomis spalvomis, po šiomis slypintys pokyčiai liks. Jeigu kartais žiūrovams būdavo sunku įžiūrėti skirtumus tarp senos ir naujos kartos bolidų, šiemet tokių sunkumų nekils.

Didžiausi matomi pakeitimai – ryklio peleko panaikinimas ir šviežiai atsiradusi „Halo“ apsauga. Ši inžinieriams sukėlė daugiausiai sunkumų, mat reikėjo sukurti pakankamai tvirtą, apsaugą išlaikantį kėbulą ir išlaikyti brutalų testavimą. Tačiau visi kiti procesai ėjosi sklandžiai, tad šiemet bolidą „Red Bull Racing“ komandai pavyko pristatyti anksčiau, nei visada.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?