„Šiemet ne tik turėsime maksimalų degalų kiekį lenktynėms (100 kg), bet ir maksimalias degalų sąnaudas“, – pasakojo „Red Bull“ specialistas A. Newey.
„Su senaisiais varikliais per lenktynes mes sunaudodavome 160 kg kuro. Taigi, kalbame apie stipriai sumažėjusį degalų kiekį. Tai reiškia, kad varžybų metu pamatysime įvairių taktikų. Manome, jog dauguma lenktynių bus tiesiog kuro taupymas. Tai turės įtakos vairavimo stiliui, rato įveikimo laikams.“
„Reiks gerai apgalvoti kaip toliau elgtis su turimais degalais. Galbūt bandysi važiuoti greitai nuo pat pradžių, atitrūkti nuo varžovų ir vėliau taupysi kurą? O gal taupysi degalus pradžioje ir vėliau bandysi važiuoti greitai?“
A. Newey manymu, kuro sąnaudų apribojimai neturės didelės įtakos pilotų pasirodymams kvalifikacijoje, kurios metu dažniausiai yra sunaudojamas nedidelis degalų kiekis.
„Gali būti taip, jog kai kurie varikliai dirbs geriau kvalifikaciniu rėžimu. Tada kuro sąnaudos yra daug mažesnė problema nei lenktynėse.“