Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje.
Visgi šių metų Dakare „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ ekipažas užfiksavo ir dar vieną rekordinį pasiekimą. 10-asis etapas įgulai buvo itin sėkmingas – įveikę 371 km greičio ruožą, užėmė trečią vietą, bei pagerino prieš tai buvusį ketvirtos vietos aukščiausią pasiekimą greičio ruože.
Šeštadienio popietę gerai nusiteikusią „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandą Vilniaus oro uoste pasitiko gausus būrys žmonių.
„Labai smagu sugrįžti. Pasiruošimas Dakarui yra sunkiausia dalis, kur atsiranda daugiausiai žilų plaukų ir būna daug nemigos naktų. Ne vien tik vairuotojams, bet ir mūsų technikams. O kalbant apie pačias lenktynes, man atrodo, kad mes supratome algoritmą, kaip veikia Dakaras ir nežinau kodėl reikėjo laukti 12-a metų kol jį perpratome. Tačiau didžiausia kova visuomet būna su savimi. Išvažiavus į šitą Dakarą, mes labai aiškiai žinojome ką darome ir mums truputėlį sekėsi. Ne visada gyvenime taip būdavo, bet šitame Dakare buvo šiek tiek sėkmės ir dabar esam kur esam“, – Vilniaus oro uoste kalbėjo B.Vanagas.
Lenktynininkas džiaugėsi, kad Dakaro finišas ir galutinis rezultatas, jo šturmanui suteikė daug naujos ir labai naudingos patirties. Per beveik tris savaites trukusią kelionę sustiprėjo ir mechanikų komanda.
„Džiaugiuosi, kad ir Kuldaras įveikė pilnąjį savo Dakarą ir tapo penkis kartus geresniu specialistu. Pas mus vyko tikrai daug procesų, nes tai buvo santykinai nauja komanda, kurią reikėjo įstatyti į vėžias, o tai nebūtinai yra labai paprasta. Ir man asmeniškai susitvarkyti su emocijomis bei viskuo kitu nebuvo lengva, nepaisant to, kad nesu labai emocingas žmogus. Lygiai prieš penkis metus mes pasiekėme geriausią rezultatą, po penkių metų vėl ir tikrai nėra taip paprasta pakliūti į tą dešimtuką. Toliau darysime namų darbus ir keliausime į priekį“, – su šypsena veide pasakojo B.Vanagas.
„TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ šturmanas K.Sikkas pasidalino, kad jų sėkmę lėmė ir tai, kad ekipažui pavyko išvengti didesnių nesklandumų.
„Tikrai ne visada viskas vyko pagal planą, bet svarbiausia, kad pavyko išvengti didelių problemų. Žinoma, turėjome iššūkių su painia navigacija, šiokių tokių techninių nesklandumų, bet mums tikrai sekėsi nepradurti padangų ir tai tikrai prisidėjo prie bendro rezultato“, – apie Dakarą mintimis dalinosi K.Sikkas.
223-uoju numeriu pažymėtas lietuvio ir esto ekipažas tik vienuoliktame etape stojo keisti pirmos pradurtos padangos. Tuomet 70 kilometrų iki finišo ekipažui nuleido pirmą ratą, 9 kilometrams iki finišo – antrą, o galiausiai ir trečią, tad lenktynes „Toyota GR DKR Hilux“ bolidas baigė su trimis sveikais ratais.
Paklaustas kiek laiko reikėtų pasiekti penketukui B.Vanagas tiksliai neįvardijo, kadangi tai gali nulemti ne tik pasiruošimas, bet ir sėkmė. Visgi lenktynininkas mano, kad šį rezultatą įmanoma pasiekti jau kitais metais.
„Aš manau, kad mes buvome nepelnytai užstrigę paskutinius 5 metus. Mes tikrai penketuke galėjome būti jau anksčiau, tačiau tai puikiai parodo, kad Dakaras yra sudėtingas procesas ir čia ne taip paprastai viskas vyksta. Aš manau, kad galime užtrukti ir labai ilgai, bet galime ir kitais metais tai padaryti. Tai yra ir pasiruošimo klausimas, ir truputį sėkmės klausimas“, – kalbėjo B.Vanagas.