Iki Lietuvos automobilių ralio čempionato pradžios likus mėnesiui apie save priminė lenktynininkas Renaldas Šeinauskas. Nors jis ir padarė pertrauką karjeroje, tačiau automobilių konstravimas jo dirbtuvėse taip ir nebuvo sustojęs.
Sugrįžimui į ralį Renaldas Šeinauskas paruošė staigmeną. Be jokios abejonės, tai BMW automobilis, tapęs vizitine šio lenktynininko kortele. Tačiau šis automobilis, kaip teigia Renaldas Šeinauskas, yra kiek neįprastas. BMW rikiuotėje jis bus vienintelis tokiu varikliu.
„Mūsų BMW bus vienintelis toks su turbina. Variklis – 1,8. Turbo slėgis – 1,9 atmosferos. Sukimo momentas siekia 509 niutonmetrus, beveik 290 arklio galių į ratus. Štai tokiais skaičiais mes bandysime konkuruoti prieš BMW M3 automobilius, kurie turi apie 360-380 arklio galių ir panašiai niutonmetrų“, – automobilį pristatė Renaldas Šeinauskas.
Dar viena naujiena – greta Renaldo Šeinausko šį sezoną sėdės ir naujas šturmanas. Juo tapo Darius Leskauskas. Dabar duetas daug laiko skiria treniruotėms. Tačiau kur kas daugiau klausimų nei bendras ekipažo darbas Renaldui Šeinauskui kelia naujasis BMW.
„Pirma užduotis bus susipažinti su tuo nauju automobiliu, kuris turi labai didelį sukimo momentą ir tos galios apačioje. Žiūrėsime, kaip jis valdysis ir lėks žvyru. Bet mes tokį kelią ir pasirinkę, kad bandome, darome, testuojame ir sužinome, ar galima su tokiu bolidu konkuruoti. Nežinome kaip tarnaus pusašiai, transmisija. Viską sužinosime tuo natūraliu būdu – lenktyniaujant. O kol kas – daug nežinomųjų“, – sakė Renaldas Šeinauskas.
Du kartus Lietuvos ralio „BMW Cup“ klasės čempionu tapęs Renaldas Šeinauskas tvirtina, kad šiemet jis kupinas naujų ambicijų ir yra pasiryžęs žengti į dar didesnę konkurenciją generuojančią klasę. Ekipažo tikslas šiais metais su naujuoju bolidu bus kovoti dėl aukščiausių pozicijų 2WD – viena ašimi varomų automobilių įskaitoje. Čia lengva tikrai nebus, mat varžovais taps mažiausiai 12 BMW automobilių ir dar keli R2 kategorijos bolidai.