Į trečiąjį ir paskutinį „Ring Challenge powered by PRO BRO“ etapą atvyko net 81 unikalus dalyvis. Net 69 mėgėjai ir profesionalai varžėsi „Time Attack“ važiavimuose kovodami dėl geriausio rato įveikimo laiko, o į B lygos sprinto lenktynes užsiregistravo net 29 sportininkai.
Paskutinį kartą tokius kiekius automobilių „Ring Challenge“ į „Nemuno žiedą“ surinkdavo tik prieš pandemiją. Pirmą kartą nuo to teko į dvi grupes skelti ir sprinto dalyvius, nes išleisti beveik 30 automobilių į kontaktines lenktynes mėgėjams pritaikytoje, dvi papildomas greičio mažinimo zonas turinčioje trasoje būtų buvę per daug pavojinga.
Taigi „Ring Callenge“ sezoną užbaigė su netikėtai išaugusia lenktynių švente, kurią dar praskaidrino „Švaros Brolių Parkinge“ išskirtinius bei išpuoselėtus automobilius parodai išrikiavęs „Lietuvos Chevrolet Camaro“ klubas. Gausus būrys įvairiausių automobilių varžėsi „Time Attack“ įskaitoje, žiūrovai galėjo išvysti net keturis sprinto važiavimus. Lietuvos žiedinių lenktynių B lygos čempionato dalyviai pademonstravo brandą, ir net užklupus lietui tvarkingai, be didesnių incidentų, su paskaičiuotais lenkimais išsiaiškino, kas yra greičiausi. Net teisėjus nustebino, kad saugos ir gelbėjimo automobiliams, naujajam „Ford Kuga“ ir „Ford Ranger Raptor“ buvo neįprastai mažai darbo.
Pagreitį įgavo visiškai nauja, vos šį sezoną pasirodžiusi „Turbo Trophy“ klasė. Metų pradžioje prie starto linijos stojo vos 4 „Zestino“ paruošti automobiliai turbininiais varikliais, prie kurių vairo sėdo kviestinės žvaigždės. Paskutiniame etape prie starto linijos stojo jau net 7 skirtingi „Volkswagen“ ir „Seat“ karštieji hečbekai. Jie važiavo sprintą vienoje grupėje su 5-iais „BMW 325 Cup“ automobiliais, kurie demonstravo panašų tempą. Nors dalyviai kovojo dėl podiumo pozicijų savo klasėse, tiek turbininiai hečbekai, tiek BMW modeliai apsunkino vieni kitų strategiją, ir sukūrė gerą šou žiūrovams.
Po dviejų važiavimų „Turbo Trophy“ klasės nugalėtojo titulą pelnė Martynas Kudakas. Antroje vietoje – Kristupas Šablinskas, trečias – Donatas Janulevičius. „BMW 325 Cup“ kategorijoje laimėjo į trasą sugrįžusi ir stabilumu nustebinusi Emilija Ulvydaitė, abiejuose važiavimuose užėmusi antras vietas. Antras – geriausią tempą demonstravęs, tačiau dėl baudos už kontaktą su varžovu žemyn nukritęs Algirdas Plečkaitis, o trečias – naujokas Saulius Jonaitis.
Antroje B lygos sprinto grupėje varžėsi GT, RB2000, RB3000 klasių dalyviai, ir svečiai ir A lygos. Vienvaldžiam GT klasės lyderiui Karoliui Blėdžiui su „Audi S4“ pagaliau atsirado rimtos konkurencijos, dar trys greiti „Audi“ automobiliai. Edvinas Einikis atvažiavo su TT, Aivaras Remeika – su S3, sezoną uždaryti prisijungė ir užsienio trasose neretai greitais automobiliais lenktyniaujantis Egidijus Gelūnas su „RS3 TCR“.
Deja, išpuoselėta, išplatinta ir iki kosminio lygio „užturbinta“ Edvino Einikio „Audi TT RS“ neatlaikė iki starto, paskutinį kvapą išleido kvalifikacijoje, sportininkas iš Panevėžio prie starto taip ir nepasirodė.
Egidijus Gelūnas turėjo didžiausius šansus aplenkti Blėdį, tačiau antrajame važiavime sprogo lietaus padanga, sportininkas turėjo sukti į techninio aptarnavimo juostą ir ją keistis. Egidijus liko antras, o Karolis Blėdis išlaikė lyderio poziciją. Aivaras Remeika susumavus dviejų važiavimų rezultatus – trečias.
RB3000 klasėje be didesnės konkurencijos triumfavo šiemet į naują automobilį sėdęs Dovydas Najus. Iki antros vietos pakilo Arnoldas Pukys, o trečias – Renaldas Mackevičius. RB2000 klasėje greičiausias buvo Tomas Buškevičius, o antras – penkiolikmetis Orestas Burgaila.
Tarp profesionalų R2000 klasėje geriausiai sekėsi Maksim Avdejenkov. Antroje vietoje – Modestas Šuolys, trečias – nei vienų lenktynių nebaigęs, bet pagaliau „traukiančiu“ automobiliu apsidžiaugęs Andrius Keblys.
„Time Attack“ sesijose dalyviai, priklausomai nuo pasirengimo, važiavo dviem skirtingomis trasos konfigūracijomis. Standartiniais ar lengvai modifikuotais automobiliais važiuojantys mėgėjai turėjo dvi papildomas greičio mažinimo zonas prieš pavojingiausius posūkius, o profesionalai važiavo trasoje be greičio mažinimo zonų.
Greičiausias iš pirmųjų šeštadienį buvo OC4 klasėje besivaržantis Simonas Balčiūnas su BMW, ratą įveikęs per 1:18.287. O tarp profesionalų greičiausias buvo Edvinas Einikis su „Audi TTRS“. Jo laikas – 1:14.001.
Toliau – atskirų klasių nugalėtojai ir jų rato įveikimo laikai.
Historic.
1. Edvinas Maslauskas (Honda Civic) - 1:27.640
2. Vėjūnas Toleikis (Honda Civic) - 1:30.024
3. Egidijus Iminavičius (VW Golf II) - 1:30.193
OC3
1. Vaidas Miščikas (BMW E36) - 1:21.353
2. Grantas Mackevičius (BMW E36) - 1:22.583
3. Arnoldas Pukys (BMW 330) - 1:23.418
OC4
1. Simonas Balčiūnas (BMW E36) - 1:18.287
2. Tadas Petronis (Subaru Impreza) - 1:24.372
3. Emilis Bakanauskas (Audi S5) - 1:24.412
SGC2
1. Darius Vrubliauskas (Renault Clio) - 1:28.386
SGC3
1. Paulius Noreika (BMW Z3) - 1:23.891
2. Gintaras Čepulis (BMW 330) - 1:24.811
3. Eigintas Aleksandravičius (BMW E46) - 1:25.027
SGC4
1. Karolis Vainalavičius (Porsche 911) - 1:20.694
2. Daumantas Vitkevičius (Cupra Leon ST) - 1:22.521
3. Linas Dambrauskas (Porsche Cayman GT4) - 1:25.383
BMW 325 Cup
1. Povilas Bonkevičius (BMW 325 Cup) - 1:20.355
2. Paulius Urbonavičius (BMW 325 Cup) - 1:20.652
3. Algirdas Plečkaitis (BMW 325 Cup) - 1:21.504
PRO GT
1. Edvinas Einikis (Audi TTRS) - 1:14.001
2. Tomas Isiūnas (Audi S4) - 1:15.200
3. Aivaras Remeika (Audi S3) - 1:16.762
PRO2000
1. Tadas Petukauskas (Honda Civic) - 1:17.652
2. Andrius Keblys (Honda Civic) - 1:18.094
3. Marius Grigaitis (Honda DC2) - 1:18.764
PRO3000
1. Tomas Jatkevičius (BMW 330) - 1:15.783
2. Artūras Kliobavičius (BMW E46) - 1:15.950
3. Kasparas Skyrelis (BMW 330) - 1:17.763