Rokas Baciuška Dakaro 9-ame greičio ruože rijo dulkes ir prarado ketvirtą vietą

Devintasis greičio ruožas Dakare buvo neilgas, bet itin sudėtingas, o Rokas Baciuška, kaip ir daugelis, skundėsi dulkėmis. Rezultatas – septinta vieta greičio ruože. Po šios dienos Rokas, deja, prarado ketvirtą vietą bendroje įskaitoje ir nukrito į penktą.

Dulkės maišėsi ypač tiems, kuriems teko startuoti kartu su sunkvežimiais. Mat nemaža dalis greičio ruožo driekėsi slėniais ir siaurais kanjonais. O ten pravažiavus sunkvežimiui kurį laiką tiesiog neįmanoma važiuoti – visiškai nieko nesimato.

Su šia problema susidūrė ir jaunasis tauragiškis.

„Nors atrodė, kad greičio ruožas yra palyginus trumpas, mes šiandien startavome prieš pat sunkvežimius. Kai jie pasiveja ir pralenkia, tiesiog bent minutę iš viso nieko nesimato – turi stoti ir kokią minutę laukti, kad matytųsi nors kažkas“, – finišavęs sakė R.Baciuška.

Sunkvežimiams Dakare leidžiama išvystyti maksimalų 140 km/val. greitį, o tuo tarpu T4 klasės bagiams – tik 125 km/val. Dėl to greitesnėse vietose sunkvežimiai paprasčiausiai pralenkia bagius ir paskui save palieka didžiulį dulkių šleifą, kuris tampa neįveikiama kliūtimi paskui važiuojantiems.

Kadangi šis greičio ruožas buvo ne plynėse, o slėniuose, dulkės laikėsi daug ilgiau, todėl ir laiko gaišti teko daugiau. Tie, kurie startavo pirmieji, truputį anksčiau, galėjo lėkti, jų sunkvežimiai nepavijo.

Labiau sekėsi ir tiems, kurie startavo šiek tiek vėliau – kartu su lėtesniais sunkvežimiais – jie sąlyginai buvo mažesnė kliūtis, nes tiesiog lėčiau važiavo.

Rytoj Dakare bus surengtas dešimtasis greičio ruožas, o iki lenktynių finišo lieka tik trys dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų