Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rokas Baciuška Dakarui ruošėsi ne Lietuvoje: kur buvo išskridęs ir koks jo startinis numeris?

Lenktynininkas Rokas Baciuška neslepia, kad nors Dakaro raliui reikia ruoštis ištisus metus – didžiausi darbai laukia būtent dabar, iki ralio likus vos keliems mėnesiams.
Rokas Baciuška pristatė Dakaro automobiį Toyota Hilux T1+ Ultimate Evo
Rokas Baciuška pristatė Dakaro automobiį Toyota Hilux T1+ Ultimate Evo / Komandos nuotr.

Daugiau naujienų apie Dakarą – rubrikoje Gazas.lt

Kol Rokas Baciuška buvo išvykęs pasitreniruoti į Dubajų, Barselonos uoste į keltą buvo kraunamas jo Dakaro visureigis. Gintas Petrus užfiksavo, kad Rokui suteiktas labai aukštas startinis numeris 210.

Šis Dakaras R. Baciuškai ypatingas – šiemet ralyje jis pirmą kartą startuos su T1+ kategorijos automobiliu „Toyota Hilux Evo“.

Lenktynininkas sako, kad šis sprendimas nebuvo priimtas spontaniškai – naujam karjeros etapui laikas atėjo natūraliai.

Naujas karjeros etapas atnešė naujų iššūkių

R. Baciuška sako, kad dėl savo sprendimo jaučiasi ganėtinai ramiai. Visureigis jam nėra naujiena – vien šiemet su „Toyota“ jis dalyvavo dvejose lenktynėse.

„Tai yra didelės svajonės išsipildymas. Nors esu dar jaunas – turiu sukaupęs nemažą patirtį sunkiausiose pasaulio trasose. Su bagiu jau sėkmingai finišavau trijuose Dakaruose, šiemet trečią kartą tapau pasaulio FIA ralio-reidų čempionu“, – teigia lenktynininkas.

Vis tik R. Baciuška pripažįsta, kad naujas karjeros etapas atneša ir didesnių iššūkių.

„Automobilis yra daug didesnė, sunkesnė ir greitesnė technika nei bagis. Be to, nauja technika reikalauja ir trigubai didesnio biudžeto. Džiaugiuosi, jog turiu patikimus partnerius, be jų į Dakarą išvažiuoti nepavyktų. Jau antrus metus bendradarbiaujame su draudimo technologijų bendrove „Balcia“.

Su šiais partneriais jaučiu ne tik stiprų darbinį, bet ir asmeninį ryšį. Kartu mes – augame“ – teigia R. Baciuška.

Jonas Žala, „Balcia Insurance SE“ rinkodaros departamento vadovas teigia, kad palaikyti jaunus sportininkus garsinančius Lietuvą bendrovei yra ypač svarbu.

„Automobiliai, ekstremalios sporto šakos – mums labai artima, tad jaučiame pareigą palaikyti tokį talentingą sportininką, kaip Rokas. Jo pasiekimai įspūdingi – jis tris kartus pasaulio ralio reidų čempionas, tris kartus iš Dakaro į Lietuvą parvežė beduiną. Kartu siekti naujų pergalių mums yra labai svarbu“, – sako J. Žala.

Dakarui treniravosi Dubajuje

Kadangi Lietuvoje sąlygų treniruotis Dakarui – neturime, ruoštis raliui R. Baciuška prieš kelias dienas buvo išvykęs į Dubajų. Jo lenktynių automobilis šiuo metu jau Barselonos uoste, todėl Dubajuje Rokas treniravosi analogišku nuomotu „Toyota Hilux Evo“.

„Žinoma, Lietuvoje dažnai treniruojuosi bekelėmis važinėdamas su bagiais. Vis tik, vien to nepakanka. Su komanda ką tik grįžome iš Dubajaus, kur dvi dienas važiavome paruošiamąja trasa. Tokios treniruotės duoda labai daug. Lietuvoje neturime nei tokių akmenuotų kelių nei smėlio, tad nuvykę ten stengiamės kuo efektyviau išnaudoti kiekvieną sekundę“, – pasakoja R. Baciuška.

Kiekvienas kilometras – labai brangiai kainuoja

Kaip teigia lenktynininkas, Dakaro sąlygos – labai sudėtingos, tad kelių dienų net ir treniruojantis panašiais reljefais pasiruošti neužtenka. Be to, kiekvienas kilometras praleistas treniruotėms skirtose trasose – labai brangus.

„Per tas kelias dienas stengiamės pasiimti tiek, kiek kiti pasiima per mėnesį – kuo geriau susidirbti su komanda, šturmanu, išbandyti geriausiai veikiančius nustatymus. Šių metų Dakaras nuo praeito labai skirsis. Bus atskirtos kelios trasos, kuriomis atskirai važiuos motociklininkai, atskirai mašinos. Trasų linijų – nematysime, tad navigacijos prasme šis ralis bus labai sudėtingas. Turime kuo efektyviau jam pasiruošti“, – pasakoja R. Baciuška.

Kaip teigia lenktynininkas, pirmos keturios Dakaro dienos bus išlikimo. Tą nuolat kartoja ir organizatoriai.

„Mane guodžia tik tai, kad visiems lenktynininkams Dakare bus tos pačios sąlygos. Na, o dabar – turiu įdėti visas pastangas, kad stipriai startuotume“, – prideda sportininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos