Naujas Roko ginklas Dakare – Toyota Hilux T1+ Ultimate Evo.
Svarbu: kurie lietuviai startuos Dakare, o kurie šį Dakarą praleis
Rokas Baciuška startuos T1+ Dakaro kategorijoje
T1+ neveltui vadinama Dakaro „sunkiasvorių“ kategorija – ir dėl biudžeto, ir dėl maksimalios konkurencijos. Pasitraukus į sunkvežimių klasę V.Žalai, T1+ divizione iš lietuvių buvo likęs tik Benediktas Vanagas. Kiek netikėtai ir neplanuotai artėjančiame Dakare šioje klasėje nusprendė startuoti Lietuvos ralio čempionai – Vladas Jurkevičius ir šturmanas Aisvydas Paliukėnas.
Ilgiausiai savo sprendimo neskelbė Rokas Baciuška. Buvo galima numanyti, kad Roky jau išaugo motobagio piloto marškinėlius ir nori siekti kitų aukštumų.
Lyg tyčia kiek anksčiau keliuose raliuose Rokas išbandė „Toyota Hilux“. Ir jam sekėsi tikrai neblogai. Metų pradžioje Rokas „Hilux“ pilotavo Saudo Arabijoje („Hail Toyota International“), o vasarą – Ispanijoje („Baja Spain Aragon 2024“) užėmė antrą vietą.
Tauragėje surengtame pristatyme Rokas Baciuška patvirtino: taip, jis sėda prie „Toyota Hilux“ vairo. Juo startuos ne tik Dakare – važiuos ir kituose pasaulio čempionato etapuose.
Į Dakaro planų pristatymą susirinko autosporto bendruomenė iš visos Lietuvos. Atvyko net Roko seneliai, du broliai ir, žinoma, tėvai. Rokas prie automobilio pozavo ir su 4 mėnesių dukterėčia (brolio Ryčio dukrele).
Naujas (senas) Roko Baciuškos šturmanas
Taigi ši technika Rokui jau neblogai pažįstama. Nusprendus kovoti aukščiausioje lygoje reikėjo išspręsti šturmano klausimą, nes Roko bendražygis Oriolis Vidalis yra patyręs traumą. O su Maroke talkinusiu F.Mota bendradarbiavimas kol kas nepratęstas.
Tauragėje vykusio pristatymo metu Rokas paskelbė, kad šiame Dakare startuos su tuo pačiu šturmanu, su kuriuo lėkė kopomis 2022 m. Dakare – Oriol Mena.