Pusfinalyje Rokas Baciuška startavo iš ne itin patogios pozicijos – iš antros eilės išorinėje pusėje šalia Krisztiano Szabo. Ši dalis labai slidi, padengta dulkėmis.
LENKTYNIŲ EIGA: Rokas Baciuška buvo per plauką nuo WRX finalo: po smūgio sugedo automobilis
Visus keturis kvalifikacinius važiavimus lenktyniavęs gana atsargiai ir nefinišavęs aukščiau 4-os vietos, pusfinalyje Rokas privalėjo kirsti finišo liniją bent trečias, kad patektų į finalą. Sudėtinga užduotis važiuojant tarp greičiausių!
Ir Rokas šį galvosūkį išsprendė puikiai. Gudriu manevru, lengvai pasistumdydamas pirmajame posūkyje, tauragiškis šovė į antrą vietą!
Kelis ratus sekęs įkandin pirmavusio latvio Janio Baumanio, Rokas nelaukė paskutinio rato, kad galėtų įvažiuoti į papildomą Jokerio kilpą. Nes būtent tokios strategijos dažniausiai laikosi lyderiai – kad galėtų finišuoti iš Jokerio zonos nestabdydami.
Deja, išvažiuodamas iš kilpos, Rokas susidaužė su suomiu Niclasu Gronholmu (jis vėliau tapo Abu Dabio etapo prizininku) ir savo pasirodymą baigė. Oficiali priežastis, kurią įvardijo komandos atstovas Ramūnas Fetingis – perkaito variklis.
Turint omeny, kad tai buvo jaunojo tauragiškio debiutas autosporto NBA lygyje ir kad jo varžovai labiau patyrę, pirmajame iš dešimties WRX etape pelnytas taškas už šeštąją vietą pusfinalyje yra vertas pagyrimo. Surinkęs 10 taškų Rokas čempionate šiuo metu yra devintas.
Taip atrodo lentelė po pusfinalio ir bendra čempionato įskaita po Abu Dabio etapo. Visus rezultatus rasite čia.
Nors Rokas ir turėjo visas galimybes varžytis finalo TOP 6, nors ilgai diskutuosime, ar laiku jis pasuko į Jokerio kilpą, ar galėjo nesusidurti su suomiu, geriau pasidžiaukime, kad šiose kupinose avarijų su „stogais“ lenktynėse mūsų tautietis nuėjo taip toli.
Kita vertus, smagu, kad pusfinalyje pamatėme veržlų ir agresyvų Roką Baciušką. Tokį, kokį buvome įpratę matyti pernai Europos ralio kroso čempionate.
Kitas WRX čempionato etapas – po dviejų savaičių Katalonijoje.
Komandos komentaras
Iš karto po ketvirtos kvalifikacijos, tik sužinojus, kad pusfinalyje Rokas startuos antroje eilėje, komanda pradėjo dėlioti strategija dėl patekimo į finalą.
„Rokui buvo iškeltas uždavinys viską padaryti starto metu, kad per pirmus posūkius jis palypėtų kuo aukščiau. Su startu jis susitvarkė kuo puikiausiai. Po antrojo posūkio jis važiavo antras ir kelias į finalą buvo atviras. Tačiau po Jokerio Rokas išvažiavo su Niclasu Gronholmu ir čia vyko kova dėl trečiosios vietos bei patekimo į finalą. Po incidento su N. Gronholmu Rokas nukrito į ketvirtąją vietą. Dar pravažiavus pusę rato, perkaito automobilio variklis.
Ar tai yra incindento pasekmė, ar dėl tvyrančio milžiniško karščio, mes nežinome, – sakė „ESmotorsport-LabasGas“ komandos technikos direktorius Sebastienas Lesonneuras. – Visgi debiutas yra pavykęs. Roko kova dėl vietos finale parodė, kad jis moka ir gali važiuoti agresyviai bei kovoti dėl svarbių taškų. Dabar belieka pasiruošti Barselonai“.