Rokas Baciuška pirmavo Pasaulio taurės lenktynėse, bet prakirto ratą

Rokas Baciuška startavo šį savaitgalį vykstančiose Pasaulio taurės „Cross Country Baja“ lenktynėse Ispanijoje, ralyje „Aragon“.
Rokas Baciuška Aragon ralyje Ispanijos bajoje
Rokas Baciuška Aragon ralyje Ispanijos bajoje / Komandos nuotr.

Jis lenktyniauja motobagių T4 įskaitoje ir atstovauja „South racing“ komandai. Tauragiškis lenktyniauja „BRP Can-Am Maveric“ motobagiu su šturmanu Mindaugu Leliu.

Komandos „South racing“ lenktynininkai nuolat laimi Dakaro ralį savo klasėje. Į Aragono ralį „South racing“ atvažiavo net su aštuoniais ekipažais.

Ralyje „Aragon“ iš viso dalyvauja 76 ekipažai, iš kurių T4 klasėje – 17 sportininkų. Visiems jiems per dvi lenktyniu dienas reikės įveikti net 540 km greičio ruožų.

Penktadienis – pirmoji diena

Pirmąją dieną laukė 177 km. Startavęs kone iš rikiuotės galo Rokas Baciuška po pirmų 50 kilometrų pirmavo savo klasėje, artimiausią persekiotoją lenkdamas 35 sekundėmis. Pravažiavus 100 km, persvara išaugo iki 44 sekundžių.

Tačiau iki finišo likus apie 40 km vienoje iš sankryžų lietuviai pasivijo net du bagius, kurie tą sankryžą pračiuožė. Dulkėse ir toje sumaištyje Rokas bandė prašokti abu nelaimėlius, šiek tiek per giliai įvažiavo į posūkio vidų ir kliudė akmenį. Taip lietuviai pramušė priekinį ratą, bet nutarė nestoti ir negaišti.

Ko gero tai buvo nepatyrimo klaida. Iki finišo likus 25 km jie važiavo treti, bet nuo lyderių atsiliko vos dešimt sekundžių. Deja, ratas paskutiniuose kilometruose visai nusimontavo ir į finišą lietuviai atvažiavo penkti ir jau su dviem prakirstais ratais. Rokas su Mindaugu prarado apie 6 minutes.

Negana to, lekiant per vieną iš vandens brastų, suveikė automobilio gesinimo sistema ir visą kabiną užliejo. Greičiausiai dėl trumpojo jungimo nuo vandens gausos. Įdomu, kad lygiai toje pat vietoje su ta pačia problema susidūrė ir Roko komandos draugai broliai Re. Tačiau nei vieno iš ekipažų tai nesustabdė.

Rezultatas – penkta vieta ir penkių minučių atsilikimas nuo lyderio. T4 įskaitoje pirmą greičio ruožą laimėjo du broliai Re – Alexandre ir Pedro. Antroje vietoje – Gerard Farres. Pirmame penketuke yra net keturi „South racing“ komandos nariai, taro kurių ir lietuviai.

Labai įdomi intriga mezgėsi ir kovoje dėl bendros įskaitos nugalėtojų. Pirmos dienos finiše Ansser Al-Attiyah nusileido Sebastien Loeb vos vieną sekundę! Įdomu, kad po pirmų 50 km Sebastien Loeb pirmavo net dviem minutėmis, tačiau vėliau prakirto ratą ir turėjo greičio ruože stoti jį keistis. Nasseras sugebėjo finišuoti su visais sveikais ratais, tačiau finiše jie buvo ne tik be protektoriaus, bet ir su išlindusiu kordu. Tačiau svarbiausia – tik sekundę pralaimėjęs Loebui.

Rytoj visų laukia dvigubai didesnis išbandymas – net 363 km greičio ruožas, kuriame ir spręsis nugalėtojų likimas.

Rezultatus tiesiogiai galima sekti: https://www.atodomotor.com/online/2021/bajaaragoncars

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų