Rokas Baciuška tapo Portugalijos ralio lyderiu

Antradienį startavusio ir išskirtinio pavojingumo trasomis pasižyminčio „BP Ultimate Rally-Raid Portugal“ ralio dalyvių sąrašas vis retėja, tačiau Challenger klasėje lenktyniaujančiam Rokui Baciuškai tai negalioja – tauragiškis bendroje visų automobilių įskaitoje šiandien šoktelėjo į antrą vietą. Trijų Dakaro beduinų savininką aplenkė tik legendinis Nasseras Al-Attiyah. Savo klasėje Rokas tapo lyderiu.

Ilgiausią, 388 kilometrų, greičio ruožą Rokas su šturmanu Oriol Vidal Montijano įveikė per 3 val. 33 sek. ir savo klasėje finišavo pirmi. Pasaulio ralio-reidų čempionato lentelėje ekipažas taip pat neužleidžia lyderių pozicijos.

„Sudėtingiausia diena, bagis labai purvinas, o mes lėkėme kaip išprotėję. Paskutinės trasos atkarpos buvo pavojingos, daug rizikavome važiuodami slėniais aukštyn žemyn“, – įspūdžiais dalinosi R. Baciuška.

Dukart pasaulio čempionas pridūrė, kad keliskart vos nenulėkė nuo skardžio ir pasidžiaugė, kad liko gyvi.

„Džiugu dėl rezultatų, bet neslepiu, kad labai stipriai spaudžiau. Liko dar dvi dienos, tikiuosi, susitiksime šių nieko nepasigailinčių lenktynių finišę“.

Penktadienį sportininkai kelionę pradėjo dar gilioje tamsoje, nes su pervažiavimu į Ispaniją turėjo įveikti beveik 800 kilometrų. Be to, šiandien visi turės tik 3 techninės pagalbos valandas.

„BP Ultimate Rally-Raid Portugal“ tęsis iki balandžio 7 d., o per penkis greičio ruožus lenktynininkams viso reikės nuvažiuoti daugiau nei 1800 kilometrų. Trečiasis pasaulio ralio-reidų čempionato etapas dalyviams dovanoja neįkainojamą patirtį ir savotišką europietišką Dakaro versiją.

Renginys vyks aplankant Grândolos, Santiago do Cacém, Abrantes, Alcácer do Sal, Almeirim, Chamusca, Coruche, Mação, Ponte de Sor, Salvaterra de Magos, Sines ir Badajoz savivaldybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis