Tačiau panašu, kad sezonas (bent jau su „Clio“) Rokui Baciuškai baigtas. Akivaizdu, kad šis, naujasis, komandos automobilis, švelniai tariant, „nevažiuoja“. Ir visai nesvarbu, kas sėdi prie jo vairo: Rokas Baciuška, Guerlainas Chicheritas ar patyręs automobilių bandytojas ir reguliuotojas Kevinas Abbringas. Rezultatas tas pats – „Renault Clio“ velkasi antrajame dešimtuke. O dar blogiau, kad ne visuomet atlaiko išbandymus – kartais net užsidega. Tačiau net ir degančiu automobiliu Švedijoje Rokas pasiekė pusfinalį.
Kitaip tariant, „Clio“, į kurį komanda dėjo daug vilčių, o Roko Baciuškos rėmėjai ir šeima sudėjo daug pinigų, nėra pakankamai ištobulintas, kad galėtų konkuruoti su greičiausiais pasaulyje. Todėl Rokas Baciuška socialiniuose tinkluose paskelbė, kad traukiasi iš WRX ir šį savaitgalį Barselonos etape nedalyvaus.
„Labai gaila, tačiau #unkorrupted komanda nutarė nedalyvauti Barselonos lenktynėse. Kadangi automobilis tiesiog nėra konkurencingas, nematau prasmės juo lenktyniauti. Mano tikslas nėra vilktis gale. Kad ir Pasaulio čempionate. Ačiū visiems už palaikymą, apie savo artimiausius ir tolimesnius planus informuosiu papildomai“, – parašė Rokas Baciuška.
Ko tikėtis?
Jei WRX etapas Barselonoje įvyks, tai jau bus 8-osios lenktynės. Taigi, net jei dėl COVID-19 situacijos organizatoriai atšauktų etapus Vokietijoje ir Belgijoje, čempionatas jau būtų įvykęs. Kitaip tariant, Rokui neverta daryti skubotų sprendimų dėl realiai likusio vieno šių metų WRX etapo ir pulti tartis su bet kuo. Nes su „Clio“ vargti nebėra prasmės. Čempionato kalendorių rasite čia.
Todėl realiausias scenarijus – kad Rokas Baciuška ieškos galimybių kitą sezoną lenktyniauti komandoje, kuri gali pasiūlyti greitą ir patikimą automobilį. Nes bet kuriuo atveju Rokas turi susimokėti už galimybę lenktyniauti įspūdingą pinigų sumą. Ji oficialiai nėra skelbiama. Tačiau laidoje "Gazas&Stabdis" Rokui išsprūdo frazė, kuri leidžia įsivaizduoti, kiek kainuoja lenktynės:
Todėl, kaip pakomentavo vienas R.Baciuškos gerbėjų feisbuke, neverta mėtyti pinigų sraigėms, geriau ruoštis kitam sezonui. Taigi Roko ir jo komandos sprendimas yra skaudus, bet, ko gero, teisingiausias.
TAIP PAT SKAITYKITE: Interviu su Roku Baciuška apie pinigus, kitą WRX sezoną ir FNTT kratas