„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Rokas Baciuška įvardijo dvi sąlygas, kurios lems, ar jis važiuos į Dakaro ralį

Rokas Baciuška, iki šiol Lietuvą garsinęs pasaulio ralio kroso čempionate WRX, šiemet pakeitė discipliną. Rokas motobagiu (vadinamuoju Sibe by side) startavo ne tik Lietuvos bajų čempionate, bet ir Pasaulio taurės „Cross Country Baja“ čempionato etapuose – „Baja Espana Aragon“ ir „Baja Poland“.
Rokas Baciuška pristatė savo motobagį
Rokas Baciuška pristatė savo motobagį / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Nors Rokas podiumo neiškovojo dėl patirtų avarijų, prakirstų padangų bei gautų nuobaudų, komandai „South Racing“ ir pasauliui jis pademonstravo, kad yra labai greitas. Juo labiau kad net ir po avarijų Ispanijoje motobagių kategorijoje finišavo ketvirtas.

Lietuvis atkreipė ir Dakaro ralio legendos, Nassero Al-Attyah (Toyota GR) dėmesį. Rokas netgi žada semtis patirties katariečio treniruotėse kopose.

Ar Rokas Baciuška startuos Dakare?

O ketvirtadienį naujoje Nemuno žiede įrengtoje treniruočių trasoje (ją sugalvojo Mindaugas Varža ir Egidijus Valeiša) surengtame savo sportinio sezono pristatyme Rokas pakomentavo iki šiol tik ore sklandžiusius gandus, ar jis startuos Dakare.

Be to, jaunasis lenktynininkas pademonstravo savo motobagio, trumpam atvežto iš Portugalijos („South Racing“ komandos bazės), galimybes.

Dakaro klausimas, pasak Roko Baciuškos ir jo atstovo Ramūno Fetingio, spręsis po mėnesio. Nes Rokas turi mažai patirties kopose. Todėl spalio 7 d. planuoja startuoti Maroko ralyje. Tiesa, šturmano klausimas dar atviras. Nes Rokas ir Maroke ir Dakare (jei ten važiuos), norėtų startuoti su tuo pačiu, didelę patirtį turinčiu šturmanu.

Tačiau yra ir kita sąlyga, vien sėkmingo pasirodymo Maroke nepakaktų. Spalio pradžioje Rokas Baciuška lankysis „Aston Martin“ akademijoje. Tikslas – tartis dėl galimybės kitais metais dalyvauti „Aston Martin Junior“ lenktynių programoje. Jei pasirašytų sutartį, galbūt tektų aukoti Dakarą, nes vienu metu važiuoti ir su GT4, ir rally-raid disciplinoje – ir brangu, ir sudėtinga. Kita vertus, važiuoti „Aston Martin Junior“ lenktynių programoje yra tris kartus pigiau nei viename Dakare.

Ką duotų patirtis GT4? Pasak Ramūno, „Aston Martin“ yra šansas lada nors tapti etatiniu vairuotoju, kuriam mokama alga. Dakaras tokių galimybių, deja, nesuteikia.

Iki šiol tik oficialiai tik keturratininkas Laisvydas Kancius yra patvirtinęs, kad dalyvaus 2022 m. Dakaro ralyje. Interviu 15min apie tai yra užsiminęs Vaidotas Žala. Benediktas Vanagas taip pat kuria strategijas, kaip konkuruoti su Dakare debiutuojančiais „Audi“ hibridiniais bagiais ir T1+ klasės automobiliais. Raliui ruošiasi ir Gintas Petrus. Rimtas Arūno Gelažninko pasiruošimas taip pat nekelia abejonių.

Tačiau negalima pamiršti ir kitų Dakaro karių, kurie kol kas nepaneigė, kad vyks į Saudo Arabiją – A.Juknevičiaus, E.Juškausko.

Vieninteliai, iki šiol oficialiai atšaukę savo dalyvavimą Dakare – „Specialist Racing Team“ motobagiu turėję startuoti Dalius Olechnavičius ir Aidas Bubinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“