„Racetech“ yra viena didžiausią sportinių automobilių ruošimo patirtį turinčių kompanijų – jų kurtomis mašinomis ralyje važiuoja Vytautas Švedas, Dominykas Butvilas, Martynas Samsonas, dar keletas yra išvykę į kaimynines šalis.
„Pagrindinis skirtumas tarp R4 ir N4 klasių – svoris. Lyginant su praėjusiais metais, naujasis „Mitsubishi“ yra lengvesnis apie 130 kg. Nemažai pavyko sutaupyti langų sąskaita – naujame automobilyje visi, išskyrus priekinį, yra plastmasiniai“, – pasakojo R.Kvaraciejus.
Šiemet dalyvausime Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatuose
Naujojo „Lancer Evo“ specifikacijos per daug nesiskirs nuo jau matytų ralio trasose V.Švedo ar D.Butvilo automobilių: jis turi 2 l darbinio tūrio variklį, išvystantį 330 AG bei 660 Nm. Šią galią į visus keturis ratus perduos Lietuvos ralistų pamėgta „Samsonas Motorsport“ gaminta kumštelinė pavarų dėžė. Priekiniai stabdžiai gaminti „Brembo“ kompanijos, diskų skersmuo – 355 mm. Nemažai pakeitimų, anot Roko, yra ir automobilio pakaboje – R4 klasėje naudojama didesnė amortizatorių eiga, tvirtesnės įvairios pakabos detalės.
R.Kvaraciejaus planas šiais metais nežada daug laisvų savaitgalių. „Prioritetas – Lietuvos automobilių ralio čempionatas, o kad palaikyti sportinę formą, dalyvausime Lietuvos ralio-sprinto etapuose. Be Lietuvos, mus pamatyti bus galima ir Latvijos ralio čempionate“, – 2014-ųjų planus atskleidė sportininkas.
„Jeigu pavyks rasti daugiau rėmėjų, gal dalyvausime ir tarptautiniuose ralio etapuose“, – pridūrė R.Kvaraciejus.