Organizatoriai po varžybų pasidžiaugė, kad renginys sulaukė pasisekimo. Dalyvių sąrašas džiugino akį visose klasėse, serviso parke puikavosi po karantino pertraukos atnaujinti ir pirmam startui paruošti automobiliai, o žiūrovų susirinko tiek, kiek leidžia šiuo metu galiojančios taisyklės renginiams atviroje erdvėje.
Tiesa, techninė komisija neleido startuoti keliems dalyviams dėl neteisingai paruoštų ir saugumo reikalavimų neatitinkančių automobilių.
Į trasą susirinkusiems žiūrovams įspūdingus vaizdus dovanojo tiek „bulių kautynių“, tiek „bulių be kontaktų“ važiavimų dalyviai. Pastarieji lenktyniauja autokroso principu ir priešingai nei „bulių kautynių“ važiavimuose turi vengti bet kokių tyčinių kontaktų.
Šiuose važiavimuose netrūko intrigos, mat čia startavo tiek senbuviai, tiek naujokai.
„Bulių kautynių“ važiavimus žiūrovai palydėdavo gausiais aplodismentais, mat čia dalyviai vieni kitus stumdė, vartė ar pritrūkę taškų patys inicijuodavo apsivertimą.
Būtent už kontaktus ir akrobatinius triukus „bulių kautynėse“ ir skiriami taškai, todėl ramiai sukti ratus trasoje čia neketino nė vienas dalyvis.
Atskiroje „Bulių be kontaktų“ klasėje, kurioje varžėsi jauniai ir damos, nugalėtoja tapo Monika Tutinaitė. Viena iš praėjusio sezono lyderių įrodė, kad per žiemą ir karantiną tikrai neprarado sportinės formos.
Antrąją vietą čia iškovojo namų trasoje lenktyniavusi Eglė Strumskytė, o ant trečiosios vietos laiptelio žengė šiemet į naują automobilį persėdusi Ema Vitkauskaitė.
Klasėje iki 1,6 litro nugalėtoju tapo Danas Januševičius iš Biržų. Antrosios vietos taurė įteikta Dimitrijui Prokopovui, o trečias finalinį važiavimą baigė ukmergiškis Osvaldas Pukėnas.
Šioje klasėje finalas nesusiklostė praėjusių metų nugalėtojui Egidijui Nevuliui. Jį trasoje apsuko varžovas ir likusios distancijos iki finišo panevėžiečiui jau nebepakako norint sugrįžti į prizininkų gretas.
Klasėje iki dviejų litrų nugalėtoju tituluotas visą dieną lyderiavęs Andrius Lagunovas. Nors jam ant kulnų ir mynė Ramygalos atstovas Gintaras Bėlskis, tačiau visi pastarojo bandymai lenkti buvo nesėkmingi.
Trečioje pozicijoje finišavo į šį sportą po pertraukos sugrįžęs Vytautas Strazdauskas.
OPEN įskaitoje iki pat finalo didesnės konkurencijos nesulaukė itin galingą ir net Lietuvos autokroso čempionato reikalavimus atitinkantį „Volkswagen Polo“ vairavęs rokiškėnas Žilvinas Lingė. Ir nors finale jam kaip reikiant teko pasistengti kovojant prieš varžovus, savo pranašumą prieš namų žiūrovus Žilvinas Lingė įrodė.
Antroje vietoje pasirodymą baigė Lukas Kirilovas, o į naują automobilį persėdęs Arūnas Matulis iškovojo trečiosios vietos taurę.
„Bulių kautynių“ dalyviai buvo suskirstyti į dvi klases – „lengvuosius“ ir „sunkiuosius“ „bulius“. „Lengvųjų bulių“ kategorijoje daugiausiai žalos varžovams padarė ir didžiausią balų skaičių surinko publikos numylėtinis, Joniškio atstovas Linas Sveikackas.
Antroje vietoje pasirodymą baigė šio sporto senbuvis, taip pat joniškietis Nerijus Petriškis. Beje, finaliniame važiavime jis net du kartus apsivertė pats, be varžovų pagalbos. Už tokius triukus taip pat skiriami taškai ir tai sportininkui leido užsitikrinti vietą ant pjedestalo. Trečiosios vietos taurę šioje įskaitoje iškovojo Radviliškio atstovas Karolis Steponas.
„Sunkiųjų bulių“ kategorijoje, kur kai kurie automobiliai labiau panašus į mažus, šarvuotus tankus nei į transporto priemones, nugalėtoju tituluotas „bulių kautynių“ veteranas Aidas Kandroška. „Volvo“ automobiliu dalyvavęs rokiškėnas čia buvo rezultatyviausias.
Antrosios vietos taurė įteikta Ovidijui Gintautui iš Kupiškio, o trečiosios vietos apdovanojimą ir pirmuosius sezono taškus iškovojo Zoknių atstovas Mantas Šležas.
Antrasis „bulių kautynių“ ir „bulių be kontaktų“ etapas numatytas liepos 26-ą dieną. Dalyviai savo automobilių kėbulus surems Šiauliuose. Daugiau informacijos apie šiuos renginius galite rasti paspaudę čia.