Romainas Grosjeanas pripažįsta: „Lotus“ nespės tinkamai pasiruošti sezono pradžiai

Su techninėmis problemomis ne pirmą kartą bandymuose susidūręs Romainas Grosjeanas pripažįstą, kad jo atstovaujama „Lotus“ ekipa greičiausiai nespės tinkamai pasiruošti pirmosioms 2014 m. F-1 sezono lenktynėms.
Romainas Grosjeanas
Romainas Grosjeanas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prancūzui darbą šeštadienį ryte Sakhiro (Bahreinas) trasoje sutrukdė bėdos su elektronika. Vėliau sportininkui pavyko nuvažiuoti 33 ratus. Tačiau darbą anksčiau nei planuota teko užbaigti po to, kai iškilo bėdų su energijos rekuprecijos sistema.

Ne ką geriau prieš tai dvi dienas sekėsi ir kitam „Lotus“ pilotui Pastorui Maldonado, kuris trasoje taip pat praleido ne itin daug laiko dėl įvairių gedimų.

„Šiuo metu nesame tinkamai pasiruošę. Yra begalės dalykų, kuriuos norėtume išmėginti ir padaryti dar iki lenktynių Melburne. Darysime viską, kad situacija taptų geresnė. Būtų šaunu jei pirmose lenktynėse mums pavyktų iškovoti kelis taškus, bet jei to padaryti nepavyks, žinosime, kad tai proga judėti į priekį. Šis sezonas visiems bus nelengvas“, – sakė „Lotus“ pilotas R.Grosjeanas.

„Scanpix“ nuotr./Romainas Grosjeanas
„Scanpix“ nuotr./Romainas Grosjeanas

R.Grosjeanas pritarė daugelio specialistų anksčiau išsakytai nuomonei, kad naujieji bolidai yra tokie sudėtingi, jog norint pakeisti arba sutaisyti tam tikrą detalę sugaištama itin daug laiko.

„Jei susiduri su nedideliu nutekėjimu arba turi pakeisti akumuliatorių, visa tai užtrunka apie tris valandas. Taisyklės stipriai pasikeitė ir nuo to visiems pasidarė sunkiau. Tačiau kuo daugiau praleidžiame laiko trasoje, tuo daugiau sužinome bei greičiau galime pašalinti bėdas. Situacija nėra ideali, tačiau galime pasižymėti įvykdę kelis punktus siekdami užtikrinti geresnį bolido patikimumą“, – teigė pilotas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis