Nors šių metų pradžioje daugelis komandų, įskaitant ir didžiausias, susidūrė su didžiulėmis problemomis perprantant italų kompanijos produkciją, dabar ekipos įgijo pakankamai kompetencijos, kad artimiausioje ateityje išvengtų tokių nesklandumų.
„Manau, kad dalis komandų šioje srityje ženkliai sustiprėjo (ir yra pasiruošusios pokyčiams – red. past.)“, – patikino R. Brawnas, kurio vadovaujama „Mercedes“ buvo tarp tų, kurioms padangas iš pradžių perprasti sekėsi sunkiausiai.
„Anksčiau padangos buvo paprastos ir neturėjo didelės reikšmės, o mums komandoje nereikėjo daug žinių apie jas.
„Pirelli“ padangų atveju buvo kur kas daugiau erdvės pataikyti arba suklysti, todėl mes turėjome įgyti arba pagilinti savo žinias.“
„Manau, kad visos geriausios komandos dabar jau turi daug žinių, todėl, kai kitais metais pradėsime darbą su naujomis padangomis, tam turėsime kur kas stipresnę organizaciją.“
„Tai nereiškia, kad mums tikrai nekils problemų, nes, akivaizdu, žiemą turime tik tris bandymų sesijas šaltu oru, todėl padangas ant ribos pradedame mėginti tik pirmosiose lenktynėse. Nepaisant to, tikiu, kad komandos dabar yra kompetentingesnės perprantant ir tinkamai naudojant padangas.“
2013 m. visos „Pirelli“ padangų rūšys bus gaminamos iš minkštesnės gumos. Be to, keičiama ir konstrukcija – ji taps tvirtesnė, ratas vidutinio greičio posūkyje mažiau deformuosis, sukels ne tokią didelę oro srautų interferenciją ir geriau sukibs su kelio danga. Pabaigai, bus lengviau sušildyti padangas iki darbinės temperatūros, o skirtingų rūšių žymėjimą ketinama pakeisti taip, kad šias atskirti taptų dar lengviau.