Vilką medžios Drakulos valdose
Tarptautinės varžybos kasmet sutraukia dešimtis keturračiais važiuojančių sportininkų. Dalyvius renginys žavi puikia atmosfera, pasakiškai gražia gamta ir kruopščia organizacija.
Geriau nuvažiuoti 1 000 kilometrų per penkias dienas visiška bekele, nei 500 kilometrų per pusantros valandos žiedinėje trasoje.
Visi dalyviai čia skirstomi į skirtingas kategorijas pagal pajėgumą ir techniką.
„Geriau nuvažiuoti 1 000 kilometrų per penkias dienas visiška bekele, nei 500 kilometrų per pusantros valandos žiedinėje trasoje.
Tik „Vilko medžioklėje“ galima rasti visišką bekelę miškais ir kalnais. Nuo pirmo iki paskutinio kilometro ištisas penkias dienas“, – skelbia organizatoriai.
Trasoje lauks sudėtingi išbandymai
Šiose varžybose galima sutikti sportininkų ne tik iš vietinės Rumunijos, bet ir atvykusių iš Jungtinių Amerikos Valstijų, Čekijos, Vokietijos, Švedijos, Italijos ar Olandijos.
Ištvermės lenktynėms užsiregistravo ir keli Latvijos atstovai. Lietuvos garbę „Vilko medžioklėje“ gins vienintelis dalyvis Algirdas Mosekonis. „Crossover“ klasėje lenktyniaujantis lietuvis vairuoja „CF-Moto“ keturratį.
„Motorider Racing Team powered by CF-Moto“ pirmadienį tvarkė įvairius formalumus, susijusius su varžybomis. Patikrinus sveikatą, užsipildžius visus reikiamus lapus bei gavus licenciją, pirmas dalykas, kurį padariau, tai sėdau prie motociklo vairo ir išbandžiau Rumunijos kalnus trumpai pravažiuojant apie 10 kilometrų.
Gaila, kad vos pradėjus važiuoti „GoPro“ kamera išsijungė, todėl nufilmuota tik maža dalis važiavimo. Trasa – pavojingi serpantiniai keliai, kuriuose pilna akmenų, kurie gali bet kuriuo metu pradurti tavo padangą ar įkirsti į dugno apsaugą. Tačiau visa tai atrodo visai nieko, kai tenka kilti į nežinia kur vedantį kalną, kurio statumas apie 60 laipsnių. Jauti, jog keturračio ratai tiesiog praslysta, o jei dar viduryje kilimo pasimaišo rąstas, kurį kažkaip turi apvažiuoti – šypsena tik padidėja“, – varžybų starto išvakarėse kalbėjo su trasa susipažinęs A.Mosekonis.
Pirma diena pareikalavo ištvermės
Pirmąją lenktynių dieną dalyviai startavo 9 val. ryte. Jų laukė 45 kilometrų distancija. Dalyviai startavo bendroje grupėje. Taip startas duotas visoms klasėms. A.Mosekonis prieš varžybas artimiau pabendravo su kaimynais latviais ir su „braliukais“ sutarė važiuoti vienoje grupėje.
„Pirmoji varžybų diena ir pirmieji rimti iššūkiai. Ankstyvas rytas, apie 7 val., nenuteikė labai pozityviai. Už lango lijo lietus, dargana ir nė vienos properšos debesyse. Saulės nesimato. Tačiau blogo oro nėra – tik bloga apranga. Palengva išskubėjome su komanda į bivuaką, kuriame papusryčiavome ir išklausėme organizatorių pranešimą prieš startą.
Šios dienos startas buvo bendras. „Extreme“ įskaitos dalyviai ir mano „Crossover“ klasės motociklininkai startavo kartu. Apie 60 keturračių. Greitai užsiėmiau sau palankią poziciją ir spaudžiau gazą. Gaila, kad keliose vietose reikėjo sustoti, traukti gervę ir kopti į kalno viršūnę, nes ratai tiesiog praslysdavo.
Prie vieno kalno užtraukau mažiausiai pusvalandį. Mane aplenkė nemažai dalyvių ir visos mano iškovotos pozicijos dingo. Pati trasa labai sudėtinga ir itin rizikinga. Visų įspūdžių perteikti trumpa žinute tiesiog neįmanoma. Kol kas sunku pasakyti, kurioje vietoje esu po pirmos dienos, tačiau organizatoriai sakė, kad mano rezultatas yra aštuntas iš maždaug 35-40. Tikslų dalyvių skaičių kol kas sunku pasakyti, nes iš „Extreme“ klasės kai kurie dalyviai perėjo į mano „Crossover“ klasę“, – įspūdžiais dalijosi A.Mosekonis.
Trečiadienį dalyvių laukia dvigubai ilgesnis greičio ruožas – apie 85 kilometrus. Šiame ruože beveik nebus greitų atkarpų. Daugiausia bus kopimai į kalnus ir leidimaisi nuo jų. A.Mosekonis tvirtina, kad laukia ypač sunki diena.