„Samsonasracing.com“ komandai teko pakeisti jų BMW M3 į bolidą, su kuriuo ir buvo didysis jų startas Baltijos šalių 4 valandų lenktynėse bei „Startline Lietuvos endurance“ čempionate Estijoje pirmojo etapo metu.
BEC 4 valandų lenktynėse – intriga iki pat lenktynių finišo
Šio sezono lydere tapusi „Rimo“ komanda, deja, savaitgalį vykusiose lenktynėse nepasirodė, bet jiems nebuvo ką ir prarasti. Pagrindinės kovos vyko dėl antros ir trečios vietos absoliučioje įskaitoje bei siekiant išsiaiškinti geriausius atskirose klasėse.
Į savaitgalį vykusias lenktynes užsiregistravo net 26 komandos, iš kurių 25 buvo galima išvysti starto tiesiojoje. Dėl aukščiausios pozicijos nuo pat pradžių kovojo „Rotoma Racing“ komanda ir „4 Race“, kuriai pagaliau pavyko išvengti techninių nesklandumų ir su komandos „Porsche“ automobiliu pasirodyti trasoje, taip įnešant intrigos tiek dalyviams, tiek žiūrovams.
Tuo tarpu, „Rotoma Racing“ pajėgas lenktynėse visai netikėtai papildė Dainius Matijošaitis, pademonstravęs ne tik itin gerą laiką kvalifikacijoje, bet ir parodęs puikų lenktynių tempą viso važiavimo metu. Taip kova dėl pirmosios vietos ir tęsėsi iki paskutinių metrų.
Fortūna buvo „Rotoma Racing“ komandos pusėje ir konkurentų klaidos bei gautos baudos padėjo išlaikyti lyderio poziciją. Puikiai pasirodė ir trečioje vietoje absoliučioje įskaitoje likusi, vos sezono viduryje prie čempionato prisijungusi „Juta-Bauer Rally Team“ komanda su Ramūnu Čapkausku priešakyje – jie laimėjo ir pirmąją vietą A3000+ klasėje.
Šioje klasėje antrieji liko reti čempionato svečiai „222“ komanda su „VW Scirocco“, o techniniai gedimai koją pakišo sėkmingo finišo link keliavusią Švedijos lietuvių komandą „Nero Racing“. Šios lenktynės buvo paskutiniosios jų jau 4 metus turimam BMW M3 – pastarąjį kitą sezoną pakeis kur kas naujesnė technika.
„Diesel“ klasėje taškus sudėliojo avarijos
Būtent dyzeliniu kuru varomų automobilių šį sezoną – gausiausios pajėgos. Šios klasės įskaitoje paskutiniojo etapo metu galutinius taškus sudėliojo ne kas kita, kaip avarijos ir tarpusavio kontaktai trasoje.
Net trys automobiliai sezoną baigė su ryškiais „randais“ ir „traumomis“: tai brolių latvių komanda „Flash Racing“ ir lietuvių „AEGN Racing“ bei „Telšlių statyba“. Būtent pastarajai dėl patirtų gedimų sėkmingai finišo pasiekti nebepavyko.
Techniniai gedimai pakišo koją ir kitiems čempionato debiutantams iš Latvijos – „Zvaigzne Motorsport“. Taigi, lyderio pozicija džiaugėsi „Sparti reklama racing team“, jiems už nugaros liko „EWA Racing PGM“ ir „IGORIOLANKAI“ komandos.
Itin nesėkmingas savaitgalis buvo X1 klasėje dalyvaujančiai „Samsonasracing.com“ komandai, kuriai nepavyko įveikti privalomų kilometrų ir taškų čempionate už šį etapą komanda negavo.
GT klasėje lyderio poziciją užsitikrinusi „Rotoma racing“ savo pagrindinį konkurentą „Lexus Team LT“ paliko pora laiptelių žemiau – pastarajai komandai šios lenktynės irgi nebuvo itin sėkmingos. Tuo tarpu, to paties nebūtų galima pasakyti apie klasės lyderę ir ketvirtoje vietoje absoliučioje įskaitoje likusią „Alfa Romeo klubas“ komandą. Pastarajai šis sezonas, kaip ir paskutinis etapas, buvo visai sėkmingas.
Dabar teliko suskaičiuoti surinktus taškus ir taps aišku, kurie lenktynininkai buvo geresni užtikrintai visą sezoną, o kam tetrūko vos kelių sėkmingų ratų ar sekundžių, kad galėtų džiaugtis viso sezono pergale.
Tiesa, šiame čempionate taikoma kiek kitokia taškų skaičiavimo praktika: žvelgiant į visą sezoną, blogiausias rezultatas – šalinamas. Kai kuriems dalyviams tai – tikra pagalbos ranka siekiant pjedestalo.