Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šeštadienį permainingame Monte Karlo ralyje lyderis keitėsi net keturis kartus

Dieną geriausiai pradėjo fantastišką tempą rodęs T.Neuville. Tapęs ralio lyderiu, jis netrukus ėmė su S.Ogier kovoti dėl sekundės dalių ir keistis ralio lyderio pozicija. Ją tai prarasdamas, tai susigrąžindamas atgal.
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka
WRC organizatorių „facebook“ tinkle patalpinta nuotrauka

Glausta dienos apžvalga

Šeštadienį geriausiai pradėjo T.Neuville, kuris pirmame dienos ruože S.Ogier aplenkė net 18,8 sek. To priežastis buvo paprasta – prancūzo šturmanas sudarė pernelyg saugią stenogramą ir jos laikydamasis S.Ogier prarado marias laiko. Antrame dienos ruože T.Neuville aplenkęs E.Evansą tapo naujuoju ralio lyderiu. Netrukus po to belgą pradėjo vytis S.Ogier, vienu metu juos bendroje įskaitoje skyrė vos 0,8 sek. Trečią kartą dienoje ralio lyderis pasikeitė po SS13, kai šią rolę iš belgo perėmė S.Ogier. Visgi tai buvo dar ne pabaiga, nes kitame ruože lyderio rolę vėl susigrąžino T.Neuville.

SS14

Vos tik praradęs ralio lyderio poziciją, T.Neuville ją tuoj pat susigrąžino laimėdamas SS14. Šeštadienį baigęs būdamas pirmoje vietoje, belgas pagal naują taškų sistemą iškovojo 18-ka taškų (jei sekmadienį pasieks finišą).

„Na ir greičio ruožas! Jį pravažiavau praktiškai tobulai“, - po finišo vietoje nenustygo T.Neuville.

4,1 sek. ruože nuo belgo atsilikęs S.Ogier turės tenkintas 15 taškų. Vis dėl to geroji žinia ta, kad lyderius dienos pabaigoje skyrė 3,3 sek. ir tik sekmadienį paaiškės, kad taps ralio nugalėtoju.

Bendra įskaita po SS14:

Bendra įskaita po SS14
Bendra įskaita po SS14

SS13 ralio lyderis pasikeitė jau trečią kartą dienoje

Šio ruožo antroje dalyje ant kelio buvo daug purvo, dėl ko dauguma lenktynininkų pristabdė. Vis dėl to tokios prabangos lyderiai sau negalėjo leisti ir abu agresyviai spaudė.

Po šio GR pabaigos S.Ogier tapo naujuoju ralio lyderiu. Trimis sekundėmis aplenkęs T.Neuville, garsusis prancūzas išsiveržė į priekį vos 0,8 sek.

Tuo tarpu E.Evansas akivaizdžiai ir toliau susiduria su kažkokiomis problemomis, kurių priežasčių nenori patikslinti. Ir šiame GR lyderiams greičiu neprilygęs velsietis nuo lyderių atsilieka jau daugiau nei 20 sek.

Po pergalės SS13 ruože S.Ogier tapo ketvirtu daugiausiai ruožų WRC istorijoje laimėjusiu vairuotoju.

SS12

Šiame ruože gerai atrodė T.Neuville (P2 ir 5,5 sek. atsilikimas), tačiau dar įspūdingiau pasirodė laimėjęs S.Ogier (P1).

Po šio ruožo S.Ogier pakilo ir antros vietos ralyje ir po šio GR lyderius bendroje įskaitoje skyrė vos 2,2 sek.!

„Puikus greičio ruožas man. Ir kas geriausia, dar du šiandien liko. Šiame ruože tikrai rizikavau“, - pagaliau pradėjęs šypsotis sakė S.Ogier.

Tuo tarpu E.Evansas akivaizdžiai turėjo problemų. Lėčiausiai iš visų „Rally1“ klasės dalyvių važiavęs velsietis prarado net 16,9 sek. Po finišo paklaustas ar atsinaujino problemos su hibridine dalimi, E.Evansas šiuos nuogąstavimus paneigė. Atsakęs, kad sistema veikė.

Iki tol šeštoje pozicijoje bendroje įskaitoje buvęs G.Munsteris („Ford“) išslydo iš kelio ir sudaužė savo automobilį.

SS11

Labai greitame GR O.Tanakas su T.Neuville fiksavo identiškus laikus.

S.Ogier nuo jų atsiliko 2,8 sek., o ryte su hibridine variklio dalimi problemų turėjęs E.Evansas 4,2 sek.

Visa tai suponuoja S.Ogier (P3 bendroje įskaitoje) priartėjimą prie E.Evanso (P2). Tarp jų tuo metu buvo vos 2.5 sek. skirtumas.

„Nerizikavau. Tiesa, praradau nemažai laiko dėl tinkamai nesuprastos stenogramos. Atleisdavau akseleratorių ten, kur to neturėjau daryti. Tiesiog dariau, ką galėjau“, - sako į priekį bendroje įskaitoje išsiveržęs T.Neuville.

Žemiau matome kaip debiutantas „Hyundai“ komandoje Andreas Mikkelsen ryte nesuvaldęs automobilio nulėkė nuo kelio.

SS10 T.Neuville ir toliau tartum skrido

Labai prastas E.Evanso pasirodymas. Net 9,5 sek. laimėtojui šio GR metu pralošęs velsietis prarado ir ralio lyderio poziciją.

Ir toliau tartum kaip ant sparnų lėkęs T.Neuville vis dėl to turėjo tenkintis P2 vieta (atsiliko tik 2,1 sek.). Nepaisant to, gerokai aplenkęs E.Evansą belgas vis vien tapo naujuoju ralio lyderiu.

Po labai prasto pasirodymo pirmame dienos GR atsigavo ir S.Ogier. Laimėjęs SS10 prancūzas jau kone koviniu atstumu priartėjo prie ralio lyderių.

Tiesa, net ir pergalę iškovojęs Sebastienas neatrodė patenkintas: „Nors ir šį kartą laimėjau, vis dar esu labai nusivylęs gėdingu pasirodymu SS9. Važiavau tikrai tragiškai. Gerai bent tai, kad dar liko daug ralio. Niekas dar neprarasta.“

Iškart po finišo trys greičiausi savaitgalio ralistai tilpo į šešių sekundžių intervalą!

Bendra įskaita po SS10
Bendra įskaita po SS10

SS9 Fantastiškas T.Neuville tempas!

Pirmame šeštadienio greičio ruože laimėjęs T.Neuville buvo greitesnis už Elfyną Evansą 9,6 sek., o už S.Ogier net 18,8 sek.!!!

Stebint transliaciją net buvo sunku patikėti, kad tarp pastarųjų lenktynininkų galimas toks skirtumas.

Po tokio pasirodymo T.Neuville aplenkė S.Ogier bendroje įskaitoje ir dabar būdamas P2 nuo vis dar pirmaujančio E.Evanso atsilieka vos 6,5 sek.

Po finišo paprašytas įvardinti to priežastis S.Ogier atrodė pasimetęs: „Pralošiau daugybę laiko. Mūsų susidaryta stenograma buvo gerokai per saugi. Turėjome klaidingą informaciją.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?