Vienu gražiausių ir ilgiausiomis tradicijomis pasigirti galinčiame Pabaltijo autoralyje iš viso dalyvavo septyni lietuvių ekipažai. Nugalėtojų karūnos ir vėl iškovoti nepavyko, jau penktąjį kartą „Saaremaa“ varžybose dalyvavusiems „Juta Racing“ komandos lenktynininkams Vytautui Švedui ir Žilvinui Sakalauskui. Lietuvių tandemo pilotuojamas „Mitsubishi Evolution IX“ markės automobilis tiek absoliučioje, tiek N4 klasės įskaitoje finišo juostą kirto antras. Vis dėlto, besilaistydamas šampanu ant nugalėtojų pakylos V.Švedas pažadėjo žiūrovams ir organizatoriams, jog dalyvaus Saremos ralyje tol, kol taps nugalėtoju.
Žiūrovų pagalba
Dar sėkmingiau lietuviški ekipažai pasirodė priekiniais ratais varomų automobilių A7 klasėje. Nepralenkiamas minėtoje grupėje buvo esto G.Koitlo ir lietuvės Gretos Germanavičiūtės duetas. Užtikrintai Saremos ralyje pirmavusiai komandai, sudėtinga trasa lėkusiai „Honda Civic Type R“ automobiliu, pergalė vos neišslydo iš rankų subyrėjus automobilio greičių dėžei. Tačiau konkurentų nuostabai, ekipos mechanikai gedimą pašalino per 32 min. ir vos 2 min. į greičio ruožo startą pavėlavęs G.Koitlo ir G.Germanavičiūtės tandemas išsaugojo pirmąją vietą.
Antrojoje vietoje liko praėjusių metų A7 klasės nugalėtojai – Darius Vilimas ir Žilvinas Žeromskas. „The Bulldog Lautra Motorsport“ komandai atstovaujantys lenktynininkai, važiavę „Renault Clio R3“ markės automobiliu, pirmąją varžybų dieną netgi buvo išlėkę už trasos ribų ir į varžybas grįžo tik padedami autoralio žiūrovų.
Sukliudė akmuo
Nesėkmingai Saremos autoralis susiklostė beveik po metų pertraukos į ralio trasas grįžusiems Viliui Rožukui ir Audriui Šošui, kurie absoliučioje įskaitoje turėtą 14-ąją ir 1-ąją E12 klasėje vietą sudaužė trenkdamiesi į akmenį.
Smūgiu į medį varžybos baigėsi ir Dominyko Butvilo kartu su Valdu Butvilu pasirodymas. 25-ąją rikiuotės vietą lietuviai prarado bandydami išvengti susidūrimo su kitu avariją pavojingoje trasoje patyrusiu ekipažu.
Tačiau daugiausiai žiūrovų aistrų sukėlė Benedikto Vanago vairuojamo „Subaru Impreza“ skrydis. Paties B.Vanago teigimu, jis avariją patyrė neįvertinęs slidaus ir kieto Saremos salos grunto ir maždaug 20 km/h viršijęs posūkiui įveikti reikiamą greitį.