Nepilni šeši kilometrai - vos tokio ilgio buvo „shakedown“ greičio ruožas, tačiau atlikdamas trečią bandymą jame T.Katsuta efektingai suknežino savo automobilį.
Tokių grubių klaidų ir taip besiverčiančių sportininkų aukščiausioje WRC klasėje dažnai nepamatysi. Po vertimosi bolido vairuotojas paaiškino apie avarijos priežastis:
„Po nedidelio šuolio, mes ėmėme stabdyti prieš artėjantį posūkį. Pasirodo to posūkio vidinėje dalyje buvo nedidelis iškilimas ir jau netrukus po to automobilis ėmė verstis“
„Iš esmės kadangi mes stipriai stabdėme, amortizatoriai buvo pilnai apkrauti, paprastai tariant, nebeliko pakabos eigos, kuri dar galėtų sugerti tokį iškilimą ir todėl automobilis ėmė verstis. Jei atvirai, aš nustebęs, nes pirmus du važiavimus taip pat elgiantis nieko neįvyko“, - sakė T.Katsuta
Kas įdomiausia, kad automobilis po vertimosi nusileido ant keturių ratų ir lenktynininkas dar juo pats sugebėjo grįžti į techninio aptarnavimo zoną.
Nors ir „Toyota“ buvo stipriai apgadinta, jos dugnas ir apsaugos lankai iš esmės liko nepažeisti. Komandos mechanikai tikisi, kad iki pirmojo greičio ruožo spės automobilį suremontuoti.
SS1 pradžia ketvirtadienį 14:00 val. (Lietuvos laiku).
Kviečiame artimiausiomis dienomis kartu su 15min Gazas redakcija, gyvai sekti WRC etapą Afrikoje.