Sekmadienio lenktynių dalies tiesioginė transliacija. Startas 12 val., trukmė 7 val. Varžybų eigos aprašymas – žemiau:
Susiję: šeštadienio lenktynėse lietuviai buvo tarp lyderių
Todėl Spa Francorchamps 12 val. lenktynės labai neprognozuojamos. Ypač turint omeny labai technišką trasą su garsiuoju Eau Rouge („Raudono vandens“) pakilimu. Esant sausam asfaltui automobiliai „visu gazu“ į jį pradeda kilti maždaug 220 km/val. ir pačioje viršūnėje (neatleidžiant akceleratoriaus) greitis sumažėja iki 200 km/val.!
Tačiau Spa trasa turi ir kitą ypatybę, kuri lemia komandų strategijas. Tai – bene ilgiausias „pitlane“ (išvažiavimas iš boksų į trasą). Kol automobilis pravažiuoja „pitlane“, kiti dalyviai gali įveikti apie 2,5 trasos rato. Todėl be reikalo stovinėti „pituose“ – labai nuostolinga.
Be to, pagal naują BOP (Balance of performance) punktą, CODE60 fazės metu komandos gali pilti nebe 50 proc., o tik 25 proc. degalų bako (taigi apie 27-28 litrus). O tai reiškia, kad CODE60 loterija nebėra tokia efektyvi, kokia buvo anksčiau – sunku kažką laimėti.
Sekmadienio lenktynių eiga
Finišas! Taip, skeptikai sakytų, kad galėjo būti ir geriau. Tačiau dvi Lietuvos komandos iškovojo trečiąsias vietas savo klasėse ir netgi pretendavo į podiumą bendroje įskaitoje. O su Belgijos komanda važiavęs Julius Adomavičius – pirmas 992 kategorijoje.
Likus 20 min. Arūnas Gečiauskas, pilotavęs „Jutos“ Audi, aplenkė varžovą ir pakilo į trečią vietą. Bet neilgam – slystelėjo ir išlėkė iš trasos. Į ją sugrįžo tik padedamas organizatorių traktoriaus... ir nusmuko į P5. Sustojęs degalinėje, natūralu, dar prarado laiko. „Porsche Baltic“ kol kas stabiliai artėja prie TOP10 ribos.
Likus 2 val. lenktynėse išsilaikiusios „Juta“ ir „Porsche Baltic“ bando apskaičiuoti strategiją, kaip kuo mažiau laiko sugaišti „pituose“ bei degalinėje. Dėl trasos specifikos ir ilgo „pitlane“ kiekvienas sustojimas kainuoja brangaus laiko. Tad dviem legionieriais pasistiprinusi „Juta“ stengsis nepasitenkinti vien TOP3. Podiumą komanda buvo iškovojusi ir pirmose sezono lenktynėse Mugello.
„Porsche Baltic“, kuriai diriguoja R.Kupčikas, regis taip pat išmntingai dėlioja lenktynių strategiją, nes bendroje įskaitoje laikosi įsikibusi TOP10, o savo klasėje taip pat pretenduoja į podiumą. Tikėkimės, pavyks.
„Red Ant Racing“ belgų komandos Porsche pilotuojantis lietuvis Julius Adomavičius savoje klasėje – pirmas, o bendroje įskaitoje – TOP9.
Likus 4 val. iki finišo, „Jutos“ juodoji dinamitinė „Audi“ laikosi TOP3. „Porsche Baltic“ kyla į TOP10. Kol kas – labai geras rezultatas. Jei ne „RD Signs“ Lambo gedimas, dešimtuke turėtume tris Lietuvos koamndas ir dar Julių Adomavičių, kuris atstovauja belgų „Red Ant racing“.
Nuvažiavus dvi valandas sugedo RD Signs „Lamborghini“ pavarų dėžė. Tuo metu P.Paškevičius važiavo trečioje pozicijoje! Apmaudu...
Startas kiek neįprastas lietuvių akiai. Iš pirmos eilės startuoja Paulius Paškevičius su RD Signs „Lamborghini“. Iškart už jo ir „Juta Racing“ švedas Lukas Sundahl. Ir „Porsche Baltic“ vairuojantis treneris Robertas Kupčikas.